Protagonisten i Far Cry 6 kommer att tala, och synas till skillnad från Far Cry 5

Robot
Protagonisten i Far Cry 6 kommer att tala, och synas till skillnad från Far Cry 5
Medlem

Metroid Prime och Soulsborne är de enda spelen jag kört där jag tycker silent protagonist funkat bra. Generellt gillar jag det inte, tycker det är immersion breaking. Förstår inte vad det roliga är med en karaktär som håller truten hela tiden och ingen låtsas om det. Metro serien är ett bra exempel där det bara är irriterande. Gillar Metro spelen men Artyom som karaktär är verkligen inget att hänga i julgranen. Dead Space gjorde rätt när dem gav Isaac en röst och personlighet. Imo

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

fan va trött man blir på Ubisoft och deras "välj man eller kvinna!" i vartenda spel. Inte en chans att jag lägger ett öre på detta spel.

Skrivet av Majorkraft:

Allt ska vara PK nu för tiden annars är man rasist och bakåtsträvare

Woow.. alltså vad, gör det ens att man kan vara man & kvinna? var likadant förr i tiden med. Skyrim är såå jävla dåligt spel bara för man kan köra som tjeej!/kille! buu!?? finns flera tusen spel där ute som har denna möjlighet nutid som dåtid. Men nu ska man skylla på PK?? för att man kan spela som tjej eller man.. hur.. huuuur tänker ni? förlåt men det är ju helt sjukt. Att ni inte tänker efter före med kommentarerna.

Medlem

Kan de inte ha ett lite manligare mans-namn, som Diego eller nått.

Medlem

Det är superbra att man kan få välja själv.

Geeks Gaming
Skrivet av Kleptoman:

fan va trött man blir på Ubisoft och deras "välj man eller kvinna!" i vartenda spel. Inte en chans att jag lägger ett öre på detta spel.

Kan man inte välja det i typ 90% av alla spel? Eller missar jag en ”poäng”? 🤔

1
Skriv svar