Bildbevis! Inspelningen av Uncharted-filmen är till sist igång

Robot
Bildbevis! Inspelningen av Uncharted-filmen är till sist igång

"Dag ett", skriver Tom Holland.

#uncharted


Medlem

Tror Tom Holland och Mark Wahlberg kan funka fint i rollerna som Nathan Drake och Sully. Ser mig ett trevligt tugg de emellan när jag drömmer mig bort. Båda kan snacka skit på ett bra vis.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Tror Tom Holland och Mark Wahlberg kan funka fint i rollerna som Nathan Drake och Sully. Ser mig ett trevligt tugg de emellan när jag drömmer mig bort. Båda kan snacka skit på ett bra vis.

Ja och efter Spiderman filmerna tycker jag att Tom har samma barnsliga charm som Nathan har i spelen. Tror det här kan bli bra.


signatur

PSN: MrOakenborn

Inaktiv

Peppigt ju, hoppas den blir bra

Inaktiv

Tom och Nate är ju inte superlika.
Men det behöver ju inte bli dåligt för det.
Bevis på det tycker jag är Constantine-filmen med Keanu.

Medlem

En 20 åring ska spela rollen som en 40 åring?
Tillåt mig vara skeptisk...


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Skribent
Skrivet av anon_79617:

Tom och Nate är ju inte superlika.
Men det behöver ju inte bli dåligt för det.
Bevis på det tycker jag är Constantine-filmen med Keanu.

Sen får man ju lägga i skålen att det är en ung Nate också, så tror nog det kan funka bra. Hoppas bara de inte försöker sig på att göra något spelen inte är. Jag menar, det är matiné-film med biljakter och skattletande där huvudpersonen dödar 1000 bad guys samtidigt som han fäller one liners för publiken. I princip Indiana Jones helt enkelt, och även om det blir en "klon" så ka det vara det. Vi har dessutom inte haft så många Indy-kloner under åren, så jag är helt för mer matiné på bio.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Kimpur:

En 20 åring ska spela rollen som en 40 åring?
Tillåt mig vara skeptisk...

"Filmen äger rum innan Naughty Dogs Uncharted-spel".
Men vem har tid att läsa klart en hel nyhet idag...

Medlem

Se på fan. Trodde aldrig det här skulle bli av men det kan nog bli bra.

Medlem

Oj, det blev av ändå. Får hoppas den blir sevärd

Vill dock fortfarande ha en Uncharted film med Nathan Fillion i huvudrollen.
Fan-filmen som han var med i var så jäkla imponerande!

Skribent
Skrivet av Kimpur:

En 20 åring ska spela rollen som en 40 åring?
Tillåt mig vara skeptisk...

Nate föddes ju inte som en 40-åring. Det är inte Benjamin Button


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johlor:

Sen får man ju lägga i skålen att det är en ung Nate också, så tror nog det kan funka bra. Hoppas bara de inte försöker sig på att göra något spelen inte är. Jag menar, det är matiné-film med biljakter och skattletande där huvudpersonen dödar 1000 bad guys samtidigt som han fäller one liners för publiken. I princip Indiana Jones helt enkelt, och även om det blir en "klon" så ka det vara det. Vi har dessutom inte haft så många Indy-kloner under åren, så jag är helt för mer matiné på bio.

Fast Indy dödar ju inte på långa vägar lika många människor som man gör som Nathan i spelen, och han är inte direkt Duke Nukem heller. Tror de som styr projektet förstår att Holland Drake blir en väldigt osympatisk figur om han begår massmord, så vi kan nog räkna med att det blir mer i stil med Indy, än Uncharted, något som jag välkomnar, med mer kreativa Indy-dråp istället för mass-slakt a la Rambo.

Men ja, det får gärna bli mer som en klassisk matinéfilm

Medlem

Spel som senare blir film brukar ha en tendens att bli medelmåttiga som bäst, så jag har tyvärr ingen större tro på projektet.


signatur

"Deep into that darkness peering, Long I stood there, wondering, fearing." - Reaktion till Goodbye Volcano High

Medlem
Skrivet av Utopia:

Spel som senare blir film brukar ha en tendens att bli medelmåttiga som bäst, så jag har tyvärr ingen större tro på projektet.

Fast det där är en sanning som kommer att ändras med tiden. Spelbranschen går som tåget och en sanning som alltid gäller i Hollywood är "follow the money". Idag finns det helt andra incitament att lägga stora resurser på den här typen av produktion.

Medlem
Skrivet av Trouler:

"Filmen äger rum innan Naughty Dogs Uncharted-spel".
Men vem har tid att läsa klart en hel nyhet idag...

Missade just den meningen isåfall, förlåt mig.
Min tveksamhet är dock kvar eftersom jag tyckte att han gjorde en dålig roll som spindelmannen.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

1
Skriv svar