70 miljoner sålda PUBG, teamet ser fram emot (minst) 20 år till

Robot
70 miljoner sålda PUBG, teamet ser fram emot (minst) 20 år till
Medlem

Ta bort alla "k1n3s1ska" fuskare så blir det roligt att spela igen!

Medlem

Jag spelar fortfarande PUBG flera kvällar i veckan sedan mars 2017 och har i stort sett aldrig haft problem med fuskare. Spelar solo/duo FPP och har behövt rapportera färre än 10 ggr. Oftast pga. olämpliga nicknames. Jag är lika hypad inför varje patch men denna ser bättre ut än på länge! Sanhok 2.0 ser fantastiskt ut på de streamar jag kollat på idag. Längtar efter att få testa själv! Hoppas fler tar sig tillbaka. Spelet rullar fint som fasen senaste tiden med. Hoppa in och kör!

Medlem

Spelet är ju otroligt kasst rent tekniskt, att de lyckades var ungefär som Facebook, ligga precis rätt i tiden, men att de inte nu bara gjort en total remake på det med alla resurser de har är ju otroligt.

Medlem

20 år känns ju lite att ta i... Räcker med att dom släpper ArmA4 så gör nån någon bättre mod till det så är pubg dött

Medlem

Aldrig förstått hypen för pubg, tycker allt med det är helt bedrövligt.
Animationer
Känslan
Vapnen
("grafiken")
Spel känslan


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

Aldrig förstått hypen för pubg, tycker allt med det är helt bedrövligt.
Animationer
Känslan
Vapnen
("grafiken")
Spel känslan

inte jag heller, inte min typ av spel men tydligen finns det en marknad för såna här spel..

Medlem

20 år?? Då blir dom nästan värre än Rockstar så som dom mjölkar GTA V.

Medlem

St är ju just känslan och vapnen som gör det unikt. Ruskigt svår och realistisk vapenfysik.

Det gör att ett hesdshit eller en kill kan kännas förvånansvärt tillfredsställande.

1
Skriv svar