Höga Ghost of Tsushima-betyg

Robot
Höga Ghost of Tsushima-betyg

Inte hisnande höga, men inte långt därifrån.

#ghost-of-tsushima, #playstation-4


Medlem

::::: Klistrar in infon här också :::::

GameReactor SE gav spelet 7 av 10. Kommer köpa spelet i slutet på månaden iaf. Hade tänkt shoppa nu på Fredag men gjorde av med för mycket cash på Steam sommar rea..
___________________________________________________________________________
+
Många scener ger nygenerationsvibbar, magisk grafik, underbar ljussättning, intressant berättelse, roligt stridssystem
-
Väldigt repetitiv uppdragsdesign, karaktärsuppgraderingarna och upptäckarglädjen har sina brister


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Varför refererar ni till opencritic och inte metacritic? Jag är bara intresserad har ingen egen värdering.

Medlem

@CARTMAN: ett återkommande problem som tok för många känner igen...

Medlem

Köper det på rea sen för 99:-, känner inget jättesug direkt så jag måste ha det nu

Medlem
Skrivet av ohGr:

Köper det på rea sen för 99:-, känner inget jättesug direkt så jag måste ha det nu

När kommer det på rea för 99 kr? Om 10 år?

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

::::: Klistrar in infon här också :::::

GameReactor SE gav spelet 7 av 10. Kommer köpa spelet i slutet på månaden iaf. Hade tänkt shoppa nu på Fredag men gjorde av med för mycket cash på Steam sommar rea..
___________________________________________________________________________
+
Många scener ger nygenerationsvibbar, magisk grafik, underbar ljussättning, intressant berättelse, roligt stridssystem
-
Väldigt repetitiv uppdragsdesign, karaktärsuppgraderingarna och upptäckarglädjen har sina brister

Om jag vill veta vad gamereactor säger om spelet så går jag väl in där och läser om det?

Medlem
Skrivet av zevile:

När kommer det på rea för 99 kr? Om 10 år?

99kr kanske är att ta i men t.ex God of War(2018) kostar just nu 149kr och Spider-man(2018) får man för 199kr så det är väl inte helt omöjligt att även Ghost hamnar där om ett par år beroende på hur väl det säljer.

Medlem

@CARTMAN: Konstigt, upptäckarglädjen är ju det som nästan alla har hyllat!

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Om jag vill veta vad gamereactor säger om spelet så går jag väl in där och läser om det?

Precis! Det verkar just nu som att Gamereactor inte funkar, finns inga kommentarer och känns inte som det uppdateras. Inte mig emot om det kraschar, det finns mycket där som känns sådär måste jag säga, då är det ett bättre klimat här.

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Om jag vill veta vad gamereactor säger om spelet så går jag väl in där och läser om det?

Antar att du skojar lite men förtydligar lite ändå. Föredrar helt klart FZ men tänkte bara släppa in lite mer betygsinfo om spelet.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Påskmust:

99kr kanske är att ta i men t.ex God of War(2018) kostar just nu 149kr och Spider-man(2018) får man för 199kr så det är väl inte helt omöjligt att även Ghost hamnar där om ett par år beroende på hur väl det säljer.

Helt rätt, och passa på när det är "höst-rea" och "black-friday" osv, köper alla mina spel därifrån numera.
Betalar aldrig mer än en hundring per spel, och i många fall mycket mindre än så

1
Skriv svar