Är Far Cry 6 en Far Cry 3-prequel?

Robot
Är Far Cry 6 en Far Cry 3-prequel?

Far Cry 6 kan vara ursprungshistorien om Vaas.

#far-cry-3, #far-cry-6


Medlem

Nej. Han saknar ärret i de flesta bilderna (som vuxen).

Jag menar, titta bara på:

https://www.fz.se/nyhet/282967-rosten-bakom-far-cry-3s-ikonis...

Smartphonen som ungen lyssnar musik på säger att nej det e det inte


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Växte inte Vas och hans syster upp på en Ö?

Medlem

Nej, känns långsökt.

Medlem

Vet inte när FC6 utspelar sig men kändes det inte ganska modernt? Går ju inte direkt ihop med teorin.

Och ett ärr på ögonbrynet känns dessutom lite karaktärsdesign 101, så tror inte det betyder något.

Moderator | Testpilot

Nej. Tittar man på bilder från spelet så har inte Vaas det ärret, utan det är bara i olika bilder tagna på skådisen själv. Om något så är det bara en liten detalj de lagt till får att hypa upp något som inte är sant.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Kanske de vill återanvända kartor igen...vore inte första gången.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag gillar som någon annan redan påpekat i ett annat forum, hur skjortan de vuxne har på sig får det att se ut som Diego har djävulshorn


signatur

I drank what?

Medlem

Fan va tråkigt att spinna vidare på detta rykte, dåligt gjort av er FZ.

Om nu Ubisoft väljer att göra Diego till Vaas är hela storyn i FC3 omskriven, då han ska vara född på ön.

Medlem

Fc3 utspelar sig på en ö nånstans i Indonesien medans fc6 blir på Kuba? Tvivlar på att det finns nån koppling

Medlem

Tveksamt, dom ser inte ens lik ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nej detta kan inte stämma


signatur

Meep!

Medlem

Kul med konspirationsteorier ^_^


signatur

- pixelfantast

Medlem

Visst kan det stämma och jag hoppas lite på att det gör det, men teorin faller direkt eftersom Vaas inte har något ärr där Diego har ett ärr, vare sig i spelet eller i E3-demot.

Apropå FC3. Det finns att köpa på Playstation Store för 27:- Den som inte har spelat det borde verkligen göra det.

Ang. ryktet så tror jag inte det är sant. Det är ju inte Darth Vader vi snackar om här, ingen ikonisk figur på det sättet. Själv gillade jag Pagan Min bättre i FC4, spelad av Troy Baker.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

FC3 är det bästa FC spelet genom tiderna. Så det skulle bara lyfta 6an. Jag kommer däremot aldrig mer köpa ett FC spel. Har inte kört igenom något sen 3an eftersom jag helt enkelt är för ointresserad. 3an hade allt jag ville ha av ett spel.

1
Skriv svar