Ubisoft sparar nyheter till ytterligare ett Ubisoft Forward senare

Robot
Ubisoft sparar nyheter till ytterligare ett Ubisoft Forward senare
Medlem

Det enda jag vill höra från Ubisoft är att ett nytt Splinter Cell är på gång!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Gnällkuk

BGE2 kommer nog garanterat på nästa. Skulle inte förvåna mig om The Crew 3 var i görningen också, men det kanske är för tidigt att visa något från det. Men kan tänka mig en teaser åtminstone.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Nytt rayman nu för fan!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Moderator | Testpilot

Child of Light!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

"Assassin's Bastards of the Raven Shield Time Machine: The First Attack" - ett spel som utspelar sig i det förgångna och i framtiden, och alltid en kvart före de händelser man styr med sin emotionellt instabila karaktär "Drew Anderson of the Last order of the Dark Cloak Apprentice Guild". Kommer förboka!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

"Assassin's Bastards of the Raven Shield Time Machine: The First Attack" - ett spel som utspelar sig i det förgångna och i framtiden, och alltid en kvart före de händelser man styr med sin emotionellt instabila karaktär "Drew Anderson of the Last order of the Dark Cloak Apprentice Guild". Kommer förboka!

Va?

@I am Grööt: De "sparar" det bästa till sist, get it?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag blev inte så besviken men inte så exalterad heller. Hade förväntat mig mycket mer. Men kul att XsX får Smart Delivery på typ alla kommande spel. Bra gjort där Microsoft/Xbox legal departement.

Medlem
Skrivet av magma:

Nytt rayman nu för fan!

Ja. Ett nytt Rayman skulle vara guld. Legends & Origins var extremt bra. Skulle vilja ha ett nytt till Switch.

Medlem

Lite Gameplay för Far Cry 6 då tack enda intressanta.

Medlem

Ge oss ett nytt Splinter Cell fo helvede.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar