Efter gårdagens tekniska problem ("Var god dröj?") – Watch Dogs 2 alltjämt gratis

Robot
Efter gårdagens tekniska problem ("Var god dröj?") – Watch Dogs 2 alltjämt gratis
Medlem

Nej tack...jag tänker inte röra det spelet(Körde 1an).


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Nej tack...jag tänker inte röra det spelet(Körde 1an).

tvåan ska vara betydligt bättre vad jag förstår, gillade heller inte ettan.

Avstängd

Suger att det bara är till pc


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Jag tänker iafl testa WD2, tror jag kommer ha kul 10 timmar iafl.

Redaktör
Ponny
Skrivet av SWEBarb:

tvåan ska vara betydligt bättre vad jag förstår, gillade heller inte ettan.

Verkligen, så är det. Ettan tyckte jag var skitnödigt, medan tvåan (mestadels) var skitkul.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag spelade igenom watch dogs 1, jag gillade den mer mörka stilen. Medan 2an kändes som det var gjort mer för tonåringar som tycker hacking är coolt. Har helt enkelt inte fastnat i 2an. Legions undrar jag hur de ska kunna få till någon bra story utan att ha någon huvud karaktär...

Medlem
Skrivet av breahl:

Suger att det bara är till pc

PC master race


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Är det sagt nåt om när spelet kommer dyka upp i ens samling, mer än att det ska ske "idag"?

Medlem

om ubisoft gav mig några tusen som betalning så kanske jag skulle spela igenom spelet för deras skull inte min egen

Medlem

Gillade det mörka i det första, ogillade hipster grejen i det andra men tekniskt mycket bra. Legions ser suveränt ut. Klart slut.

Medlem
Skrivet av Nocternity:

Är det sagt nåt om när spelet kommer dyka upp i ens samling, mer än att det ska ske "idag"?

Inget som jag hittar men ser iaf inte spelet ännu

Medlem

Ubisofts utgivna spel lider väldigt ofta av riktigt dålig optimization för mig, förutom i Far Cry.
AssCreed är nästintill ospelbara för mig vilket gör att man inte har något sug för Valhalla.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Ubisofts utgivna spel lider väldigt ofta av riktigt dålig optimization för mig, förutom i Far Cry.
AssCreed är nästintill ospelbara för mig vilket gör att man inte har något sug för Valhalla.

Vad har du för komponenter?

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

Inget som jag hittar men ser iaf inte spelet ännu

Samma här "reggad/loggade in på den sidan" strax efter nyheten gick upp, än så länge inget WD2 i min spellista på uPlay..


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

@Cenorida: GTX 2060, i5-7500K, 16GB DDR4 ram och M.2 SSD.
1440P res men även provat 1080P på normal settings och det är lika mycket katastrof där.
Älskar AssCreed men tyvärr funkar det inte så som jag vill =/

Medlem
Skrivet av Miindz:

@Cenorida: GTX 2060, i5-7500K, 16GB DDR4 ram och M.2 SSD.
1440P res men även provat 1080P på normal settings och det är lika mycket katastrof där.
Älskar AssCreed men tyvärr funkar det inte så som jag vill =/

Har du fabrikåterställt Windows för säkerställa att inga mjukvarurelaterade problem ligger bakom?

Medlem

@Cenorida:
Kan nog vara det som ligger bakom men de flesta andra spelen rullar som de ska, särskilt gamla trojänare som exempelvis Witcher 3, Skyrim, Borderlands 2 och WoW.

Ska prova det när suget sliter..

Medlem

nån som fått spelet ännu?

Medlem

Tyvärr fortfarande inte fått spelet, men andra som registrerat sig flera timmar efter mig har fått det. Gick in och registrerade mig igen utan att få felmeddelande.

Häpnadsväckande att "proffs" fortfarande inte stresstestar innan live. Får dessutom hålla med "Whatculture gaming" att det var en oerhört tråkig "event" utan något nytt.

Och ja, just med tanke på hur dålig ettan var (den kom ut EFTER GTAV) så är jag än idag nyfiken på om tvåan lever mer upp till potentialen. Tyvärr är inte Ubi direkt kända för att göra "långlivade" spel. Personligen köper jag aldrig, *aldrig* heller Ubi-spel till PC efter en direkt vidrig kontakt med deras kundsupport och en komiskt karikatyrmässig snorkig fransman. Ubi är för mig den typiska "plocka upp på rea"-studion.

Men tänk om de använt den talang och kreativitet som ändå finns där till att göra ett spel av Rockstar/CD Projekt... (Eller tänk om DICE fick göra något annat än samma spel/genre om och om igen, men det är ett ämne för en annan dag.)

Medlem
Skrivet av Miindz:

@Cenorida:
Kan nog vara det som ligger bakom men de flesta andra spelen rullar som de ska, särskilt gamla trojänare som exempelvis Witcher 3, Skyrim, Borderlands 2 och WoW.

Ska prova det när suget sliter..

Jag gav upp med original-asscredd för några år sedan. Det gick bara inte att få att fungera och kundtjänsten bad mig i princip dra åt helvete utan att ens försöka lyssna. Inte säker på att han förstod engelska rent ut sagt. Ezio gick efter lite trixande, kommer inte ihåg vad det var jag gjorde för att lösa det, men tror det var compability mode i gamla, gamla windoze och "kör som admin".

Men fasen, det hade varit läckert om de verkligen gjorde en remake (inte bara en remaster) av originalet en dag.

Medlem

Vill bara säga att jag fått spelet nu men ingen notifikation eller så om det.
Började synas bland mina spel runt kl. 14 och då registrerade jag mig innan 08 i morse.

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Tyvärr fortfarande inte fått spelet, men andra som registrerat sig flera timmar efter mig har fått det. Gick in och registrerade mig igen utan att få felmeddelande.

Häpnadsväckande att "proffs" fortfarande inte stresstestar innan live. Får dessutom hålla med "Whatculture gaming" att det var en oerhört tråkig "event" utan något nytt.

Och ja, just med tanke på hur dålig ettan var (den kom ut EFTER GTAV) så är jag än idag nyfiken på om tvåan lever mer upp till potentialen. Tyvärr är inte Ubi direkt kända för att göra "långlivade" spel. Personligen köper jag aldrig, *aldrig* heller Ubi-spel till PC efter en direkt vidrig kontakt med deras kundsupport och en komiskt karikatyrmässig snorkig fransman. Ubi är för mig den typiska "plocka upp på rea"-studion.

Men tänk om de använt den talang och kreativitet som ändå finns där till att göra ett spel av Rockstar/CD Projekt... (Eller tänk om DICE fick göra något annat än samma spel/genre om och om igen, men det är ett ämne för en annan dag.)

DICE finns inte längre ty EA. RIP sen ca. 2005. 😔

Medlem
Skrivet av robbis:

nån som fått spelet ännu?

Skrivet av MonsterGuden:

Vill bara säga att jag fått spelet nu men ingen notifikation eller så om det.
Började synas bland mina spel runt kl. 14 och då registrerade jag mig innan 08 i morse.

Har gått 10-11 timmar sedan jag reggade mig genom länken.
Än så länge har spelt inte dykt upp i bland mina spel.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem
Skrivet av Mithos-SWE:

Har gått 10-11 timmar sedan jag reggade mig genom länken.
Än så länge har spelt inte dykt upp i bland mina spel.

Inte heller fått något.

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

Vill bara säga att jag fått spelet nu men ingen notifikation eller så om det.
Började synas bland mina spel runt kl. 14 och då registrerade jag mig innan 08 i morse.

Inte hos mig, gått ett dygn nu

Medlem
Skrivet av robbis:

Inte hos mig, gått ett dygn nu

Jag har heller inte fått det än.

Medlem
Skrivet av AlfaBlommaN:

Jag har heller inte fått det än.

Jag var tvungen att starta om Uplay för att det skulle dyka upp, så testa det om ni inte gjort det

Medlem

UBiSoft Support på twitter säger folk kommer få spelen i vågor.
Alla kommer ha fått spelet vid slutet på veckan.

Verkar som de manuellt kollar varje konto innan de lägger till spelet på ditt konto, 18+ års gräns koll?


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Suck... inget fortfarande

12
Skriv svar