Watch Dogs Legion släpps 29 oktober

Robot
Watch Dogs Legion släpps 29 oktober
Medlem

Tufft nära Cyberpunk release.


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av Bill:

Tufft nära Cyberpunk release.

Även Valhalla ligger bra nära. Flyttade Cyberpunk releasen för att jävlas med europeerna.

Medlem

Nu får man bara hoppas att PS5 släpps lagom innan så man kan njuta av det på en ny konsol.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Även Valhalla ligger bra nära. Flyttade Cyberpunk releasen för att jävlas med europeerna.

Wat? Cyberpunk är polskt medans Watch Dogs Legion och Assassins Creed Valhalla utvecklas i Kanada. Menar du tvärtom?

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Wat? Cyberpunk är polskt medans Watch Dogs Legion och Assassins Creed Valhalla utvecklas i Kanada. Menar du tvärtom?

Ubisoft Entertainment är ett franskt företag.

Men du har du rätt i angående Cyberpunk. Mitt fel. Förstår inte varför det känns så amerikanskt. Vet inte om det är pga alla artister och Teslas Cybertruck.

EDIT: Men en grej jag gillar med Ubisoft är alla europeiska miljöer. Valhalla, Watch dog Legion, Hyper scape (känns som europa iaf).

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Maysay:

EDIT: Men en grej jag gillar med Ubisoft är alla europeiska miljöer. Valhalla, Watch dog Legion, Hyper scape (känns som europa iaf).

Ja, mycket kan man (med rätta) kritisera Ubisoft för, men miljöerna i deras spel är allt som oftast både väldesignade och relativt spännande.

Avstängd

Personligen tycker jag att Watch Dogs: Legion ÄR hur första Watch Dogs borde ha varit. Gimmicken att du kan hacka allt och alla var bara "coolt" de första par timmarna om ens det. Därefter blev det som vilket Open World-spel som helst tyvärr.

Hellre frihet så att man självmant kan variera hur man vill tackla situationerna: hacker ena stunden, drönarproffs andra stunden, John Wick tredje stunden, och till och från superpensionären med varma tepåsar i bakfickorna!

Dessutom gillar jag miljön det utspelar sig i: London. Det kommer låta som om jag bara hör Jim Sterling överallt!

1
Skriv svar