20:30 - Uppesittarkväll med FZ och Ubisoft

Robot
20:30 - Uppesittarkväll med FZ och Ubisoft

Valhalla, Far Cry 6, överraskningar. Häng med live när Ubi bjuder på kvällsunderhållning.

#ubisoft-forward, #uppesittarkväll


Fragtjuv

Jag hade helt missat att ni skulle täcka den här sändningen så det är en riktigt positiv nyhet på den sista semesterdagen.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Moderator | Testpilot

Vi ses ikväll!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Syns där!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem

Hoppas UBIsoft visar en bättre trailer än den läckta 30 minuters gameplay trailer för AC Valhalla. Den var inget att hurra över tyvärr. Kändes exakt som AC Odyssey fast med vikingar. Nu är AC Odyssey jäkligt bra men den läckta trailern var inte vad jag hade väntat mig.

*** Glömt inte att klicka hem Watch Dogs 2 som är gratis till Uplay under själva sändningstiden. Logga in med mobilen om ni inte vill använda datorn.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

är det idag dom ger bort watch dogs 2 gratis om man tittar eller?

Moderator | Testpilot
Skrivet av SWEBarb:

är det idag dom ger bort watch dogs 2 gratis om man tittar eller?

Yep!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Snälla Ubisoft, sälj rättigheterna till HOMM.

Medlem

Jag vill se att dom utannonserar Underground och Survival till The Division 2.
Många roliga timmar man hade där i ettan.

Medlem

När är Watch Dogs 2 gratis på Uplay?


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

När är Watch Dogs 2 gratis på Uplay?

20:30-22:30

Medlem

Jag hoppas på ett datum för Hyper Scape, det enda jag är intresserad av! Satan vilket bra spel!

Medlem
Skrivet av svartlock:

Jag vill se att dom utannonserar Underground och Survival till The Division 2.
Många roliga timmar man hade där i ettan.

Det nya modet blir Skyscraper.

Medlem

Jag vill se mycket Beyond Good and Evil 2. Alla tech demon de har visat är helt otroliga.

Medlem

Ser gärna nytt splinter cell ikväll 😍

Geeks Gaming

@Straniero: Hade jag med. Men då UBI har sabbat allt som har med Tom Clancy att göra så har jag inte så stora förhoppningar.

Medlem
Skrivet av Nocternity:

20:30-22:30

Tack så mycket!


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Yep, Nytt Splinter Cell vore önskvärt... Men skulle inte förvåna mig om det blir ett The Crew 3 istället...


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

är det idag dom ger bort watch dogs 2 gratis om man tittar eller?

Det kostar annars 120 spänn på Steam nu. Så om du köper det istället så kan du fokusera på alla andra saker de visar.

EDIT: Såg att de nyligen hade släppt detta uttalandet angående allt företaget går igenom gällande sexuella trakasserier.

Ett nytt Rayman vore gött


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Medlem

Splinter Cell. Nytt eller en remaster/remake av alla äldre spel. Fixa buggar och sånt.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Maysay:

EDIT: Såg att de nyligen hade släppt detta uttalandet angående allt företaget går igenom gällande sexuella trakasserier.

https://pbs.twimg.com/media/Ecu8P51XoAEGa3k?format=jpg&name=s...

Gött att höra! Att man slipper höra om drama och får fokusera på spel, dvs.

Medlem

Ja vem kunde ana? Login-servern verkar nere. Blir väl inget Watch Dogs 2 då

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

Ja vem kunde ana? Login-servern verkar nere. Blir väl inget Watch Dogs 2 då

Länka twitch-konto med uplay-konto och kolla där så borde det funka

Medlem
Skrivet av Nocternity:

Länka twitch-konto med uplay-konto och kolla där så borde det funka

Jag försökte det men allt är tyvärr överbelastat.

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

Jag försökte det men allt är tyvärr överbelastat.

Testa igen, det funkade för mig men det tog lite tid för Twitch att fatta att jag länkat.. men nu står det där att det är länkat

Medlem
Skrivet av Nocternity:

Testa igen, det funkade för mig men det tog lite tid för Twitch att fatta att jag länkat.. men nu står det där att det är länkat

Tack! Mina konton verkar länkade nu. Är det bara att kolla på streamen så dyker prylarna upp på Uplay? Jag kan inte skrivt något i chatten på Twitch då man måste följa minst ett dygn innan det går att chatta.

Medlem

login error LOL

Förvånar mig aldrig, varför de inte bara gör det enklare för sig. Med deras pisse servrar kommer man aldrig in. Miljoners miljarder har de. Men alltid trubbel med servrarna. Jag vill veta varför.....

123
Skriv svar