FZ Community Summer Challenge 2020: Tio somrar av gaming!

Medlem

Påbörjat:
Gorogoa
MacBat64
Momonga Pinball Adventures
Need for Speed: Payback
Supraland
Voxel Bot

Medlem
Skrivet av Gen:

Avslutade spel:
Command & Conquer : Remastered NOD Campaign GDI Campaign

Nu vill jag helst inte vara partydödaren och det spelar kanske inte så stor roll (vad vet jag?). Men, enligt bevisen ser det inte ut som om du spelat merparten av spelet i Juli...

Gen
Medlem
Skrivet av maq777:

Nu vill jag helst inte vara partydödaren och det spelar kanske inte så stor roll (vad vet jag?). Men, enligt bevisen ser det inte ut som om du spelat merparten av spelet i Juli...

Du har rätt men merparten är fel ord då det är fifty-fifty. Dock körde jag bara igenom kampanjen i Juni men tog stjärna på resterande banor kort efter att eventet började vilket dessvärre inte syns. Men jag tar bort detta spelet och kör vidare på Red Alert Remastered istället, eller så slår jag ihop båda till ett spel och räknar med C&C för då blir det fyra bevis varav ett är i Juni dvs en fjärdedel som är OK enligt reglerna.

Medlem
Avslutat spel/dlc

Assassins Creed: Origins, dlc The Curse of the Pharaohs:


signatur

8)

Medlem

Avklarade spel:
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast

Om man pallar den gamla skolans fps, dvs spring och leta efter knapp, så är detta spelet sjukt bra.

Skribent

Nu sopar jag igång Suikoden 2!

Påbörjat:
Suikoden 2

Avklarat
-

Medlem

Har aldrig spelat God of War, så nu när man skaffat PS Now tänkte jag dra igenom serien i kronologisk ordning.

Eftersom jag är completionist, så vi får se hur många jag hinner med. Eventuella MP-achievements kan jag inte skaffa via PC, så de lämnar jag därhän till dess att jag fåt vantarna på en PS4/PS5. Om de ens finns kvar för så pass gamla spel

Wish me luck!

Avklarade:
God of War: Ascension
God of War: Chains of Olympus

Påbörjat:
God of War (originalet)

Medlem

Avklarade:
Mirror's Edge: Catalyst

Medlem

Påbörjat: Far Cry 3 Classic Edition

Medlem
Gen
Medlem

Avklarat - Trine 4 : The Nightmare Prince (PC) Bevis

Medlem

Avklarat: Detroit - Become Human
https://ibb.co/Gx7TyDm

Medlem

Här skriver alla om hur många spel som har avslutats, samtidigt som jag själv påbörjar spel efter spel utan att slutföra något.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Avslutat spel: Shadow Warrior 2

Bevis

Medlem
Skrivet av omgponies:

Avslutade spel:
Ace Combat 7 (PS4) Bevis
Ace Combat 7 (PS4) DLC: SP Mission 1 - Unexpected Visitor Halvtaskig Bevis
Ace Combat 7 (PS4) DLC: SP Mission 2 - Anchorhead Raid Halvtaskig Bevis
Ace Combat 7 (PS4) DLC: SP Mission 3 - Ten Million Relief Plan Halvtaskig Bevis

Varje Ace Combat 7 DLC är 1 SP uppdrag och ingår i Season pass men går även att köpa separat.
Det är upp till dig om du väljer tolka det som 3st enskilda DLC eller som 1st Season Pass DLC i resultatet.

Avslutade spel:
Deadly Premonition: Origins (Switch) Bevis

Medlem

Började på Witcher 3 i slutet av Juni. Räknas det?


signatur

Ducati Streetfighter 848

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Skrivet av CliQue-SinneD:

Började på Witcher 3 i slutet av Juni. Räknas det?

Borde vara okej, så länge du inte har klarat av mer än ~1/3 av spelet när det blev första Juli så. Men med tanke på hur många timmar man kan klämma ner i det spelet så känns det som att du borde vara under 1/3 så längde du inte dygnade


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Avklarat :
Titanfall 2 Bevis
Mirror's Edge™ Catalyst Bevis
XIII - Classic Bevis

Påbörjade
Borderlands 3: Bounty of Blood (DLC)
Red Dead Redemption 2

Medlem
Skrivet av kebbe:

Påbörjat:
Gorogoa
MacBat64
Momonga Pinball Adventures
Need for Speed: Payback
Supraland
Voxel Bot

Påbörjat:
Need for Speed: Payback
Supraland
Voxel Bot

Avklarat:
Gorogoa (Eftertexter+Achievment)
MacBat64 ("Completed" sista världen i bonusboken som låses upp först när spelet är avklarat)
Momonga Pinball Adventures (Achievment för avklarad story, upplåst precis innan detta postades)

Medlem

Avklarade spel:
Bloodstained: Curse of the Moon 2 (PC)
Dungeon of the Endless (PC)

Kan nu säga att jag gillar båda Curse of the Moon spelen. Skulle nog vilja påstå att 1:an är lite bättre dock... Dungeon the the Endless är enbart medelbra.

Medlem
DLC klart

Supraland: Crash (expansion)


signatur

8)

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Spännande. Då är det dags att köra igång Golden Sun igen.

Påbörjat:
Golden Sun (GBA)

Planerat:
Golden Sun The Lost Age (GBA)

Avklarat:
Golden Sun "Bevis" (Glömde köra printscreen på eftertexterna som var innan, detta är en bild på efter slutsekvensen som de har innan man kommer till main menu igen).

Påbörjat:
Golden Sun The Lost Age

Planerat:
Golden Sun Dark Dawn

Medlem

Påbörjat RDR2 på Stadia, uppdaterar er sommaren 2021

Medlem

Avklarat:
A Plauge Tale: Innocence
Green Hell (Storymode)

Bevis kommer om jag lyckas ta printscreen på eftertexterna eller går det bra med en bild på achivements med datum?

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

Avklarat:
A Plauge Tale: Innocence
Green Hell (Storymode)

Bevis kommer om jag lyckas ta printscreen på eftertexterna eller går det bra med en bild på achivements med datum?

Båda funkar


signatur

Videomupp

Gen
Medlem

Avklarat - Homefront : The Revolution (PC) Bevis

Medlem

Avklarat:
AMID EVIL


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Avklarat: Into the Breach.

Hade inte planerat att redovisa Into the Breach här då jag spelade 15 timmar i juni, men det slutade med att jag 100% alla achievements och därför fick en speltid på 56+ timmar. Tror att det räknas då?

Bevis: https://steamcommunity.com/id/saexordomus/stats/590380/?tab=a...

Medlem

Avklarade spel:
Devolverland Expo

Inte det bästa jag spelat men själva strömmen var helt klart underhållande. Är det ens är ett spel?

Medlem

The last of us part II klart

Bevis

Påbörjat:
Death stranding
Spyro reignited trilogy (Switch)

Skriv svar