Ghost of Tsushimas svartvita samurajläge välsignas från högsta Akira Kurosawa-ort

Robot
Ghost of Tsushimas svartvita samurajläge välsignas från högsta Akira Kurosawa-ort
FM-guru
F.d. Sisyr

Får hoppas det är lite Toshiro Mifune-stil på huvudkaraktären! Blev lite sugen på att se Yojimbo igen nu också.

Medlem

Coolt, såg riktigt bra ut. Blev sugen på spelet.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Får hoppas det är lite Toshiro Mifune-stil på huvudkaraktären! Blev lite sugen på att se Yojimbo igen nu också.

Bara för att du skrev det blev jag också sugen på det nu. Får hoppas på att det blir någon regndag under semestern så man kan köra Kurosawa-maraton 😊


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Äh det är ju bara att dra ner färgstyrkan på 0 så är man där Skämt åsido lite coolt med denna homage

Medlem

Jag blir mer och mer sugen på det här spelet. Bara en vecka kvar nu.


signatur

PSN: MrOakenborn

Förhoppningsvis kan man tweaka det där lite.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Recension den 16e? Någon speciell anledning till att det dröjer? Läst att embargot släpps 14e

Redaktör
Ponny
Skrivet av Nimafor:

Recension den 16e? Någon speciell anledning till att det dröjer? Läst att embargot släpps 14e

Tack! Rättade, för du har helt rätt. Recensionen läser du 14 juli, även på FZ.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

@Fredrik Eriksson: Har de märkliga embargon på denna recensionen också? Som TLOU2 hade?


signatur

I drank what?

Redaktör
Ponny

@Mirage: Jag är lite osäker på vad du menar med "märkliga embargon", då jag inte var insatt i The Last of Us 2-biten, men här är embargot i alla fall ett högst vanligt sådant, 16.00 den 14 juli.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Skrivet av Mirage:

@Fredrik Eriksson: Har de märkliga embargon på denna recensionen också? Som TLOU2 hade?

NDA (non-disclosure agreements) kan se ganska olika ut. Vissa styr bara när saker får publiceras, andra är rätt detaljerade med vad som bör eller får sägas och visas. I det senare fallet är det ofta (alltid?) för att undvika att viktiga händelser, karaktärer, miljöer, utrustning eller annat avslöjas. Men inget avtal styr vad vi tycker om spelet, ett sånt skulle vi aldrig acceptera. Utan att gå in på detaljer kan jag säga att TLOU2-avtalet inte var unikt.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

NDA (non-disclosure agreements) kan se ganska olika ut. Vissa styr bara när saker får publiceras, andra är rätt detaljerade med vad som bör eller får sägas och visas. I det senare fallet är det ofta (alltid?) för att undvika att viktiga händelser, karaktärer, miljöer, utrustning eller annat avslöjas. Men inget avtal styr vad vi tycker om spelet, ett sånt skulle vi aldrig acceptera. Utan att gå in på detaljer kan jag säga att TLOU2-avtalet inte var unikt.

Jag syftade inte alls på vad ni tycker, utan vad ni får säga och inte säga innan en viss tidpunkt. Kalla det NDA eller embargo, vi vet båda vad vi pratar om med TLOU2 som referens


signatur

I drank what?

Redaktör
Skrivet av Mirage:

Jag syftade inte alls på vad ni tycker, utan vad ni får säga och inte säga innan en viss tidpunkt. Kalla det NDA eller embargo, vi vet båda vad vi pratar om med TLOU2 som referens

NDA eller ej, vi hade inte gått in på detalj i storyn här ändå, det går ju liksom inte utan att spoila. Jocke berör det ju ändå i recensionen, utan att snacka detaljer.


signatur
Medlem

Wow!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

NDA eller ej, vi hade inte gått in på detalj i storyn här ändå, det går ju liksom inte utan att spoila. Jocke berör det ju ändå i recensionen, utan att snacka detaljer.

Inget menat om er recension, den var bra tyckte jag. Syftade bara på embargot, inget annat.


signatur

I drank what?

Redaktör
Skrivet av Mirage:

Inget menat om er recension, den var bra tyckte jag. Syftade bara på embargot, inget annat.

Ok. Då har jag inte förstått vad du menar, och trott att du syftar på nåt annat. Jag släpper detta nu - ha en skön helg.


signatur
Medlem

@Tomas Helenius: Detsamma


signatur

I drank what?

1
Skriv svar