Swery ska "kämpa" för att fixa framerate-problem i Deadly Premonition 2

Robot
Swery ska "kämpa" för att fixa framerate-problem i Deadly Premonition 2

Ingen patch vid release, men kanske senare.

#deadly-premonition-2, #swery


Medlem

Man tycker ju att han borde ha provspelat själv nån gång innan release... släpp färdiga spel tack

Medlem

Tråkigt att folk ska böla över framerate när de redan vet att switch är en jäkligt svag konsol


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kleptoman:

Tråkigt att folk ska böla över framerate när de redan vet att switch är en jäkligt svag konsol

Det har inget med saken att göra i det här fallet. Även om FPSen till switchen är låg, alltså 30 i de flesta fall, så är det här steget värre.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nån som vet om 2an kommer till Steam också?

Äger originalet dit men har bara testat det snabbt. Fastnade inte då grafiken luktade unket men spelet ligger i min "bucket list" att göra då jag hört positiva saker om storyn.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Är det inte lite sorgligt att han måste "fightas" med producenten för att få släppa en patch? Många av deras kunder lider av grava problem, men de tvekar på att fixa det. Pengarna är säkert slut sedan länge... 1:an har fortfarande olidligt många buggar. T.ex. krashar den nya Origins-releasen med jämna mellanrum.

Buggarna gör mig avtänd, hade köpt detta annars...

1
Skriv svar