Föredrar du din TIE Fighter utan klistermärken? Du kan stänga av sånt i Star Wars: Squadrons

Robot
Föredrar du din TIE Fighter utan klistermärken? Du kan stänga av sånt i Star Wars: Squadrons

Du behöver inte ens se andras tingeltangel.

#motive-studios, #star-wars-squadrons


Medlem

"och du kan välja bort HUD-element för att enbart hämta information från fordonets instrumentbräda."

Det här tycker jag låter tuffast. Jag önskar att de inte fanns någon HUD att sätta på, utan att det bara fanns alternativet att ha instrumentbrädan som hjälpmedel.
Jag älskar dock att man bara kan spela i förstapersons-vy.
Jag är så glad att de har fixat nästan allt som jag tyckte var dåligt med att åka rymdskepp i Battlefront 2.

Medlem

trodde jag aldrig skulle säga detta.
VALVE LÄR ER AV EA!
CL_MINMODEL 1

Medlem

Åh. ja tack. Fler spel borde ha detta.

Medlem

Underbart! Tänk om det här kunde implementeras i alla spel så att man faktiskt vet vem/vad man möter! Avskyr andras skins i multiplayer-spel (men inte mina egna, förstås 😁).


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Fler spel borde ha en sån funktion, hatar massa onödiga kosmetika saker på motståndare.
Blir oftast svårare att läsa av vad man skjuter på.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

om andra användare inte ser det så finns det ingen poäng med skins och klistermärken.

Medlem
Skrivet av Ducci:

om andra användare inte ser det så finns det ingen poäng med skins och klistermärken.

Nej, visst är det underbart?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Var länge sen jag hörde så positiva ord efter en EA-nyhet.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Standard för spel tack.. men borde vara en självklarhet i film/bok-spel o dyl.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.


signatur

Viam inveniam aut faciam

1
Skriv svar