Ooh be gah? The Sims blir realityserie

Robot
Ooh be gah? The Sims blir realityserie

I prispotten ligger 100 000 dollar.

#the-sims, #the-sims-4


Medlem

Tyck vad ni vill, jag måste se spektaklet. Kan ju bara bli bättre än Paradise Hotel och Big Brother.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Managor:

Tyck vad ni vill, jag måste se spektaklet. Kan ju bara bli bättre än Paradise Hotel och Big Brother.

Jag instämmer faktiskt. Räknar kallt med att det fortfarande är alldeles bedrövligt, men några avsnitt måste jag ändå se.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Min flickvän och jag kommer lätt glo på detta!

KoP
Medlem
Medlem

Samtliga medlemmar i The Sims realityserie hittades döda i poolen, orsaken tros vara att poolstegen var borttagen...

Inaktiv

Ännu ett av dessa sjukt konstiga realityprogram där man tävlar i jättenichade saker, typ att tatuera, eller att tillverka utklädningsmasker eller det senaste jag såg när de tävlar i Lego-bygge.

Inaktiv

Kunde enbart förmå mig att skumma klippet. Vad går det ut på? Kollar man på människor som ska föreställa Simmar lr människor som spelar The Sims? Oavsett verkar det som något jag har noll intresse av så varför jag ens kommenterar kan man ju undra. Jag är en sån där rolig person som anser att reality shows som BB och PH är för folk som har för händelselösa liv själva och måste kolla på en handplocka bunt idioter bråka instängda i ett hus i några veckor/månader.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Kunde enbart förmå mig att skumma klippet. Vad går det ut på? Kollar man på människor som ska föreställa Simmar lr människor som spelar The Sims? Oavsett verkar det som något jag har noll intresse av så varför jag ens kommenterar kan man ju undra. Jag är en sån där rolig person som anser att reality shows som BB och PH är för folk som har för händelselösa liv själva och måste kolla på en handplocka bunt idioter bråka instängda i ett hus i några veckor/månader.

Det handlar om folk som tävlar om att göra bästa filmen i the sims.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Samtliga medlemmar i The Sims realityserie hittades döda i poolen, orsaken tros vara att poolstegen var borttagen...

LOL. Dock är det en tävling om vem som kan göra den bästa filmen i sims på kort tid.

Medlem
Skrivet av anon_306295:

Ännu ett av dessa sjukt konstiga realityprogram där man tävlar i jättenichade saker, typ att tatuera, eller att tillverka utklädningsmasker eller det senaste jag såg när de tävlar i Lego-bygge.

Tycker det sjuka är att man alltid fastnar! Gick förbi ett tv på jobbet där Lego-programmet var igång och blev som limmad direkt.

Inaktiv
Skrivet av matnojje:

Det handlar om folk som tävlar om att göra bästa filmen i the sims.

Aah okej tack

1
Skriv svar