Testa fler än 100 Ubi-spel gratis

Robot
Testa fler än 100 Ubi-spel gratis

Uplay+ släpper till utan kostnad, i en vecka.

#Uplay-plus


RmK
Medlem

Då har man en vecka på sig att dra igenom valfritt spel. Challenge accepted.

Medlem
Skrivet av RmK:

Då har man en vecka på sig att dra igenom valfritt spel. Challenge accepted.

Haha, eller hur. Lär nog spela genom Far cry 5 samt new damn med någon kompis, lika bra att passa på.

Medlem

Nu tickar klockan, 7 dagar gratis är igång nu.

Någon som har tips på bra spel att testa?

Ghost Recon, Assasins Creed och Far Cry-spelen har jag redan kört. Assasins Creed Oddesey har jag inte provat men har jag laddat hem det just nu. Vill gärna testa något mer, helst med en single player-kampanj.

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Nu tickar klockan, 7 dagar gratis är igång nu.

Någon som har tips på bra spel att testa?

Ghost Recon, Assasins Creed och Far Cry-spelen har jag redan kört. Assasins Creed Oddesey har jag inte provat men har jag laddat hem det just nu. Vill gärna testa något mer, helst med en single player-kampanj.

Valiant Hearts och Child of Light är riktigt bra (relativt korta)!

Medlem
Skrivet av rudeboystig:

Valiant Hearts och Child of Light är riktigt bra (relativt korta)!

Tack, bra tips!

Avstängd

Man måste uppge bank eller kreditkortsuppgifter och glömmer man att säga upp inom sju dagar så dras det c.a 150kr. Inte så trevligt av Ubisoft.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem
Skrivet av Spelentusiast:

Man måste uppge bank eller kreditkortsuppgifter och glömmer man att säga upp inom sju dagar så dras det c.a 150kr. Inte så trevligt av Ubisoft.

Är väll rätt standard, Netflix, ViaPlay etc? Visst hade man hellre sluppit men själv hade jag inte väntat mig annat pga
ren vana.

Avstängd

@Dajvan: Har inte Netflix och liknande, för mig är det inte vana, är säkert inte ensam om det. I vilket fall som helst är det lurigt av företagen som gör så, lätt att glöm ma bort att avsäga sig och så dras pengarna det är dom självklart medvetna om.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem
Skrivet av Spelentusiast:

@Dajvan: Har inte Netflix och liknande, för mig är det inte vana, är säkert inte ensam om det. I vilket fall som helst är det lurigt av företagen som gör så, lätt att glöm ma bort att avsäga sig och så dras pengarna det är dom självklart medvetna om.

Håller med dig, det är dåligt 100%. Ville bara inflika med att det här idag är närmast industristandard när det kommer till prenumerations-tjänster och inte bara Ubisoft.

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Håller med dig, det är dåligt 100%. Ville bara inflika med att det här idag är närmast industristandard när det kommer till prenumerations-tjänster och inte bara Ubisoft.

Vet man det bara så kan man få en media-tjänst gratis i 30 dagar eller mindre (som i det här fallet). Sen avbryter man direkt efter man satt igång tjänsten. Så gör jag iaf.

1
Skriv svar