Det är löning, och Steams sommarrea är igång

Dödgrävaren
Skrivet av johanAndersson:

Var beredd på att uppföljarna är helt annorlunda. DA Origins fokus på att strategiskt bemöta situationen genom att pausa och ge order är helt borta och i Inquisition står man bara och hamrar på en knapp om och om igen.

Origins är helt fantastik men jag tycker uppföljarna är en förolämpning.

Tycker 2an berättar en betydligt mer intressant story än 1an, så även om det är rushed och återanvänder assets så håller jag det högre.

Medlem

Funderar på Life is Strange 2, då jag gillade ettan. Jag saknar dock flash and daily deals på rean.

Medlem

Blev Black Mesa, Ion Fury, vvvvvv och en komplettering av bord till Pinball FX3 så här långt.

Medlem

Har nu fyndat några spel och intalar mig att jag ska lyckas beta av min backlogg någon gång under min livstid.

  • STEINS;GATE

  • Batman: The Telltale Series

  • Batman: The Enemy Within

  • Finding Paradise

  • Dragon Age 2


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Telltales Batman serie var bra. Synd det inte kommer fler delar.


signatur

I drank what?

Medlem

Köpte på mig dessa, som jag haft ögonen på ett tag:
Guns, Gore & Cannoli 1+2
My Friend Pedro
The Hong Kong Massacre


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Geeks Gaming

Köpte Deus Ex Mankind divided för lite skrammel jag hade kvar i steam wallet.

Moderator | Testpilot

Köpte mig Amazons nya MMO New World, vars beta börjar 23 Juli Fick en liten rabatt på 5 Euro så det var inte pjåkigt!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Personligen har man börjat köpa allt på allkeyshop istället. Senast f1 2020, liksom Schumacher edition 400 kronor innan release till och med medans Steam tar över 700 spänn. Brukar vara bättre deals där än sommarrean själv


signatur

The King is Back

Medlem

Jag vill slå ett slag för Green Hell som absolut är värt att inhandla om man gillar survivalspel. Jag skulle också vilja rekommendera A Plauge Tale - Innocence. Mäktigt spel med en gripande story.

Jag har inhandlat ovanstående på årets rea.

Gnällkuk

Bra. Köpte två spel direkt, sen slutade jag kolla vad som fanns mer. Huva... inte ens installerat de spelen jag köpte (så klart).


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

95% skräp och gammal skåpmat som vanligt på steamreorna. Tur att Epic games store reor finns!

Avstängd

Det blev faktiskt några nya spel..
*Borderlands 3
*Black Mesa
*Bulletstorm: Full Clip Edition
*DOOM Eternal
*METAL GEAR SOLID V: The Definitive Experience

Medlem

Hjälp mig... ska man slå till på total warhammer 2 med all dlc?! Svårt sugen på senaste Doom också. Är det något liv i multiplayern i doom dock?

Medlem

Fick dessvärre återfall och det blev:

* Pathologic 2
* Eleven Table Tennis VR
* Freespace 2 (då jag har Microsoft Sidewinder Force Feedback 2)
* Comanche 4 ( - || - )

Skribent

Köpte 8 spel för strax under 70 €. Fullständigt vansinne egentligen för jag spelar ju ändå inte alla de hundratals spel som jag har liggandes, men det är svårt att lära en gammal hund att sitta

Köpte:
Outer Wilds
Super Sportmatchen
Dead Cells
Golf It
Golf with your friends
Black Mesa
Serious Sam´s Bogus detour
Grim Dawn

Medlem

Det fick bli lite småsaker. Stardew Valley, Infinifactory, Iron Marines och en expansion till X-Morph Defense.
Däremot lämnade jag tillbaka Stardew Valley, inget för mig.

Medlem

House of detention för emotsen. För en gång skull erkänner jag att jag har inte tid eller ork att se backloggen växa så köpa spel bara för det är billigt är vid det här laget att kasta pengar i sjön. Damn vad vuxet det lät.


signatur

Just an honest man in a leather mask

12
Skriv svar