Efter Greedfall - helgalna Steelrising utannonserat

Robot
Efter Greedfall - helgalna Steelrising utannonserat

Franska Spiders nya känns väldigt… franskt.

#steelrising


Giljotinerna gör revolution


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Smaaalt spel. Det känns verkligen som att det här något som utvecklarna vill göra utan att tänka på vad den stora massan vill ha. Tror att settingen i Greedfall tilltalar fler än detta. Väldigt intressant.

Gillar att roboten har samma estetik som en gammal målad porslinsdocka. De verkar ha tänkt i banor som om hur en mänsklig robot ser ut från en person som tänkte sci-fi under tidsepoken för revolutionen. Ballt!

Inaktiv
Medlem

Kan bli hur bra som helst. Gillade verkligen Greedfall också, så en del hype på detta.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Kul tidsepok att mixa med lite robotar. Detta ser jag fram emot. Jag har ännu inte testat Greedfall. Är det värt att plocka upp?

Medlem

Påminner mig om bokserien Alchemy Wars som handlar om robotar slavar/revolution under typ 1700 talet i Holland. Bra böcker och om de får till en story/värld liknande den så kan detta bli riktigt coolt

Medlem

Hoppas detta blir bra, ser ju skitballt ut!


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Det dom gjorde med Greedfall var imponerande (och oväntat) så detta är ett givet köp från dag ett för min del, detta ser ut att bli än bättre, just på grund av att det "treadar" lite på "ny" mark.

Medlem

Kul med en setting som man inte har sett förut!

Medlem

Ser riktigt intressant ut, ser fram emot mer information om spelet.

Skrivet av I am Grööt:

Jag har ännu inte testat Greedfall. Är det värt att plocka upp?

Absolut, en av mina favoriter från förra året.

Medlem

Jaaa!! Mer sånt här! 😁😁


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Härligt med nationalism. Mer sådant, tack. Franskt, spanskt, brittiskt, allt möjligt. Härligt! <3

1
Skriv svar