L.A. Noire-folk gör "AAA-spel i VR och en öppen värld" för Rockstar

Robot
L.A. Noire-folk gör "AAA-spel i VR och en öppen värld" för Rockstar

L.A. Noire: The VR Case Files var uppvärmningen.

#la-noire, #team-bondi, #video-games-deluxe


Medlem

Mycket intressanta nyheter

Ett "GTA" i VR hade varit kul


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Vi behöver verkligen fler kvalitativa spel till VR!

Medlem

PSVR 2 confirmed?

Nice att fler AAA VR titlar är på gång.

Medlem

Wow! Vad kan det vara?

Hade gärna spelat ett western, RDR, i VR.

Medlem

Vad hände med Whore of the Orient ?

Medlem

Kan det vara "Agent" som är på G nu ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av werme:

Vad hände med Whore of the Orient ?

Lades tyvärr ner har jag för mig.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Lades tyvärr ner har jag för mig.

Stämmer.

Intressant artikel som fasen. Det kan åtminstone bli väldigt bra i teorin.

Medlem

Woop woop. Awsome.

Medlem

gött moooos


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Redaktör

Studion listar bara sju anställda på Linkedin, så de lär inte göra ett "open world AAA" själva. Så de kanske gör VR-delen till nåt storspel från en Rockstar-studio. GTA 6 VR låter lite kräkigt, så kanske nåt nytt? Spännande!


signatur
Medlem

Give me LA Noire 2. Fler detektiv AAA-spel tack. Originalet var helt förtrollande med sina olika uppdrag. Mycket spännande spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Give me LA Noire 2. Fler detektiv AAA-spel tack. Originalet var helt förtrollande med sina olika uppdrag. Mycket spännande spel.

Håller med, jag har roat mig med Sherlock Holmes-spelen på senare tid och det finns verkligen plats för fler detektivspel, där fokus är just detektivarbetet.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
1
Skriv svar