Hetaste spelsläppet juli 2020

FM-guru
F.d. Sisyr

Då jag redan lirat Death Stranding så är väl Tsushima det enda jag ens finner lite intressant på den där listan.

Dock släpps ju även Grounded i slutet av juli, ett spel som jag antar man missade i omröstningen. Det lär jag ge en chans, med tanke på att det ingår i Xbox Game Pass som jag prenumererar på.

Medlem

Det jag ser mest fram emot är grounded som ska släppas sista dagarna i juli. Testade demot och gillade verkligen upplägget/designen som påminner om barnböcker. I inställningarna upptäckte jag även att det går att justera hur de jättestora spindlarna ser ut så folk inte får panikattack pga spelet.

Medlem
Skrivet av Dischange:

Deadly Premonition 2 såklart.

Yes! Det är fina grejer det.

Skribent
Skrivet av Sisyr:

Då jag redan lirat Death Stranding så är väl Tsushima det enda jag ens finner lite intressant på den där listan.

Dock släpps ju även Grounded i slutet av juli, ett spel som jag antar man missade i omröstningen. Det lär jag ge en chans, med tanke på att det ingår i Xbox Game Pass som jag prenumererar på.

Jag inkluderar bara skarpa spelsläpp, och eftersom Grounded endast släpps i early access i juli så får det vänta

12
Skriv svar