Bärbart Heroes 3

Medlem
Bärbart Heroes 3

Tidigare fanns Heroes 3 HD på Appstore men finns inte längre. Här bär man sig åt ifall man vill spela det bärbart, smidigt?
Vet att det gick att lösa på min gamla android telefon men det var inte så optimalt. Går det att få igång på en iPad? Eller är det smartare att köpa en liten bärbar, och vad är minsta bärbara modellen? Någon som har tips?

Skribent

Kan du inte köpa en billig Android padda? De sämsta idag bör ju palla Heroes 3

Annars...köpte du det på Appstore? I så fall kan du fortfarande ladda hem det. Jag laddade hem det senaste förra veckan.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Skulle rekommendera VCMI (https://vcmi.eu/) är kanske inte HD men orginalspelet och kräver lite mer jobb, måste överföra filer och så

Medlem

jag köpte en Samsung Galaxy tab A 10.1 nu i julas skit bra platta för ca 2400kr sedan gick jag bara ut på nätet och drog Hem APK filen bara för Ubisoft bar dum i skallen och tog bort att man kan köpa det så finns det kvar på internet om man fortfarnde vill ha Heroes 3 HD på sin surfplata/mobil.

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

jag köpte en Samsung Galaxy tab A 10.1 nu i julas skit bra platta för ca 2400kr sedan gick jag bara ut på nätet och drog Hem APK filen bara för Ubisoft bar dum i skallen och tog bort att man kan köpa det så finns det kvar på internet om man fortfarnde vill ha Heroes 3 HD på sin surfplata/mobil.

Smart, tack!!

Medlem

@Kyrre: Inge problem. Ska säga visst den är ingen super platta men den har klarat en del spel jag testat dom Heroes 3 HD, Black desert online som är rätt krvande och även det där Call of duty spelet och den är skit bra och titta på netflix på när man är ute så för priest klart värt det.

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

@Kyrre: Inge problem. Ska säga visst den är ingen super platta men den har klarat en del spel jag testat dom Heroes 3 HD, Black desert online som är rätt krvande och även det där Call of duty spelet och den är skit bra och titta på netflix på när man är ute så för priest klart värt det.

Hur gjorde du? La obb filen i android/obb och körde apk filen för installation men det stod bara att resources not found när jag kör appen

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Hur gjorde du? La obb filen i android/obb och körde apk filen för installation men det stod bara att resources not found när jag kör appen

Jag följde bara vad sidan jag ladda från sa.

Before Installing Game, Turn off WiFi and Mobile Data. You can enable them later after game has started working fine.
Extract the obb zip file directly to location sdcard/Android/obb/ or Copy Extracted folder Heroes-of-Might_Magic-III-HD-v1.1.6-Data to sdcard/Android/obb/
[NOTE] If the obb folder doesn’t exist, simply create a new folder named obb inside sdcard/Android/
Launch the game.
Open the app, and run the game. It should no longer say “data files needed to download”

1
Skriv svar