Jelle's Marble Runs (Låt kulorna rulla!)

Medlem
Jelle's Marble Runs (Låt kulorna rulla!)

Satt och slösurfade till morgonkaffet och snubblade in på något jag inte trodde skulle vara så tilltalande.

En youtubekanal som heter "Jelle's Marble Runs" skapar tävlingar med sten/glaskulor!
Allt från endurance-race runt speedways i "Marbula One", långa sandsträckor i "Marble Rally" eller varför inte längdhopp i "Marblelympics".

Det första som slår en är den fantastiska detaljrikedomen i hur allt är uppbyggt och den absurt seriösa presentationen av kommentatorn!
Beroendeframkallande också, jag har suttit merparten av en timma nu och "hejat" fram olika kulor i olika tävlingar XD

Om inte annat perfekt för några timmars nöje en regnig dag som idag som idag


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det är faktiskt vansinnigt underhållande, följde den kanalen för 1-2 år sedan. Kommentatorn är fantastisk. Bättre än mångrn sport!


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Skribent

Team Galactic all the way! Snart släpper det för oss.

Medlem

Jag kan bara hålla med.
Det är sjukt vad ambition är smittsamt!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Äh, kulan jag valde kom bara trea!


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

1
Skriv svar