Bananas! My Friend Pedro blir också tv

Robot
Bananas! My Friend Pedro blir också tv

Adaptionen av svensk-spelet får draghjälp av John Wick-författare

#my-friend-pedro, #tv


Medlem

Det brukar alltid komma fråga om cast.

Så jag tycker Jack Nicholson som bananen.

Medlem

Snart får ni börja skriva om vilka spel som inte blir TV-serier istället om det fortsätter så här.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ohhh längtar (har både kört detta och flashspelet många gånger)

Medlem

Spelade My Friend Pedro för första gången för någon dag sedan och klarade det igår. Första timmen eller så är det väldigt underhållande men sedan blir det en aning för mycket av samma saker, det är när man spelat några timmar till som det börjar bli mer intressant och överlag gillade jag det en hel del.

För de som inte spelat spelet så är det, anser jag iaf, ett Max Payne inspirerat spel med inslag av Hotline Miami (musiken påminner enormt mycket om Hotline Miami och det är ett stort pluss för min del då jag är ett stort fan av musiken från det spelet).

Det är inte ett långt spel men inte heller speciellt kort, tog mig ungefär 7 timmar att klara på svåraste och jag kan helt klart se mig spela om det i framtiden.

Jag kommer följa den här utvecklaren, det råder ingen tvekan om att de som gjort det själva är gamers, det märks att de spelat en hel del spel. Det finns en del partier i spelet som kräver att man tänker till, gillade slutet även om jag kanske inte är ett större fan av den typen av spel, var helt klart den svåraste delen i spelet och det tog mig ett tag att klara den sista

"banan"

Frilansare
Skrivet av PcGamer:

Jag kommer följa den här utvecklaren, det råder ingen tvekan om att de som gjort det själva är gamers, det märks att de spelat en hel del spel.

Det är extra imponerande att teamet består av en person. Borträknat de som gjort det fina soundtracket, då.

Inaktiv

Men wow! Det går som tåget för Pedro-skaparen Vilken rolig framgångssaga!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Det är extra imponerande att teamet består av en person. Borträknat de som gjort det fina soundtracket, då.

Hade för mig att jag läst någonstans att det var en enda person och jag håller med det är väldigt imponerande.

Medlem

Idétorka i Hollywood frågas kom? (Kul för Victor dock!)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar