Amazons shooter Crucible går från släppt till… stängd beta?

Robot
Amazons shooter Crucible går från släppt till… stängd beta?

Oftast är det tvärtom.

#crucible


Medlem

Ja det var ju ett förjävla dåligt spel

Medlem

Jag spelade ett par matcher. Jag hade på känn att det skulle bli en monumental flopp, så jag tänkte att det vill man inte missa!

Inget som stack ut. Allt var verkligen mellanmjök. Bristen av polish var påtaglig. Allt från menyer, tutorial, gameplay och till och med buggarna var lite opolerade och tråkiga. Verkligen ALLT skulle behöva få en omgång och förfinas.

Man kan inte sälja ett spel som en blek kopia av andra spel. De måste skaffa sig en egen usp' och i Crucibles fall vet jag inte ens vad det skulle kunna vara...

Medlem

Det är väl i och för sig positivt att man tänker göra om och (förhoppningsvis) göra rätt, istället för att bara lägga ner spelet, eller låta det långsamt dö ut helt.

Med tanke på den i princip obegränsade budgeten borde de ju kunna få till det.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Det är väl i och för sig positivt att man tänker göra om och (förhoppningsvis) göra rätt, istället för att bara lägga ner spelet, eller låta det långsamt dö ut helt.

Med tanke på den i princip obegränsade budgeten borde de ju kunna få till det.

Gäller att dom vet vad som behöver göras med. Lyssna på spelarna osv.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Tror faktiskt inte att det går att rädda spelet. Känns som att det blir bättre om de utvecklar något nytt spel istället.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Managor:

Gäller att dom vet vad som behöver göras med. Lyssna på spelarna osv.

Jo, det är väl en självklarhet
Kan mycket väl vara så att de tror att de vet bättre än spelarna. Hoppas dock verkligen inte det!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Ambassadör
Xbox

Hoppsan.


signatur

Jump in.

1
Skriv svar