1 juli får vi se Crysis Remastered-gameplay

Robot
1 juli får vi se Crysis Remastered-gameplay
Inaktiv

2020 ett av det bästa spelåren på länge för mig Tyckte Crysis var riktigt kul när det kom, mycket pga dess öppna gameplay likt Far Cry fast ännu mer öppna kartor

Orkade själv aldrig spela igenom det. Spelet var ju snyggt på sin tid, men annars var det ju väldigt mediokert. Antar att grafiken är det enda som förbättrats med denna version?

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Orkade själv aldrig spela igenom det. Spelet var ju snyggt på sin tid, men annars var det ju väldigt mediokert. Antar att grafiken är det enda som förbättrats med denna version?

Huh! Jag tycker tvärtom. Utöver grafiken var gameplay och story välgjort och flöt på bra. De funktioner som satt i armor var roliga de med. Minns att jag köpte en dator för att klara av skiten, lätt värt.

Spoiler:

Jag spelade bara första, men vill minnas att det slutade lite på en cliffhanger med någon officer som drog tillbaka till ön när spelaren själv flög iväg. Fick man någonsin reda på hans öde?

Medlem

Kanske kan börja med få originalet att flyta med maxad grafik? :'D Skämt åsido ska det bli högst intressant att se hur detta än idag ofantligt snygga spel ska bli snyggare.

Medlem

Kommer ihåg hur man satt och tweakeade settings för att få upp fpsen över 30 på mitt 8600 GTS xD skulle vara kul med ett nytt spel som tar grafiken framåt lika mycket igen.

Medlem

Det finns en läckt variant att kika på. Full av artefakter men spelet ser fortfarande ganska åldrat ut. Liten cash grab som man kan hoppas delge aktieägarna anledning att godkänna en återinvestering i varumärket!

ELF
Medlem

Crysis 1 flertrådat. Yummy


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

esn
Medlem

signatur

| ASUS Z170-E | Corsair RMX 750x 750W | Intel Core i7-6700K @ 4,5Ghz OC | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 | Corsair Vengeance 16GB DDR4 2666MHz CL16 | Razer Naga Chroma | Razer BlackWidow Chroma | Corsair Void | BenQ 24" LCD | BenQ 22'' LED | Phanteks Enthoo EVOLV ATX - Tempered Glass | 2TB HDD | 250 GB SSD |

Medlem

Såg dom läckta bilderna från Xbox Store och såg fan tyvärr sämre ut än orginalet. Sen var storleken på 7GB för spelet. Är ett orostecken. Då orginalet är liknande. Känns inte som massa nya högupplösta texturer är med där i. Känns som dom bara finputsat det tyvärr


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Såg dom läckta bilderna från Xbox Store och såg fan tyvärr sämre ut än orginalet. Sen var storleken på 7GB för spelet. Är ett orostecken. Då orginalet är liknande. Känns inte som massa nya högupplösta texturer är med där i. Känns som dom bara finputsat det tyvärr

oj ja 7gb låter ju väldigt lite kan man tycka, det är ju rätt stora banor i crysis....

Medlem

Ser fram emot detta enormt, ett av tiderna snyggaste fps med helt ok story första halvan.

Det va klart skön spelkänsla att krypa runt i Cloak Mode med sniper, eller så röjde man runt.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

oj ja 7gb låter ju väldigt lite kan man tycka, det är ju rätt stora banor i crysis....

Håller med men mycket av texturerna som i regel tar upp mycket space är ju samma genom spelet dvs mycket sand, vatten, gräs och stenar osv. Någon som vet vad originalet väger in på i gb? Jag tvekar på Steams ” Hårddisk: 12 MB”

Man får för övrigt Crysis på Steam för 5 euro just nu och Crysis + Warhead för 7,5 euro. Känns lite lockande onekligen men samtidigt kanske bortkastat iom att Remastern kommer snart

Medlem

Jag spelade fram tills man var på båten i slutet, sedan crashade det innan jag hann döda sista stora utomjordingen.. Det crashade alltid på samma ställe... Testade olika hårdvarukonfiguarationer, inget funkade. Hoppas de har åtgärdat den buggen...


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

1
Skriv svar