Lite kärlek i all ilska..

Medlem
Lite kärlek i all ilska..

Så vill jag bara försöka tämja vissas ilska genom en bild.

Ni som ser vad det är vet vad jag menar.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Ne hej, föll pladask. Varför funkar inte min bild....


signatur

“All thinking people are atheists.”

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tassel:

Ne hej, föll pladask. Varför funkar inte min bild....

Fungerar det bättre nu?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@uberpwnage2.0:

Nej, kanske var lite för snabb att ändra vart bilden låg. Men funkar inte ändå. Är en riktig noob när det gäller sånt här.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tassel:

@uberpwnage2.0:

Nej, kanske var lite för snabb att ändra vart bilden låg. Men funkar inte ändå. Är en riktig noob när det gäller sånt här.

Kolla högst upp. Jag la in så bilden borde synas nu


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kolla högst upp. Jag la in så bilden borde synas nu

Tack för hjälpen!
Vad gjorde jag för fel?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Skribent

Det enklaste är att högerklicka på bilden du vill lägga in och välja "Kopiera bildadress", och sedan använda den URL:en.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tassel:

Tack för hjälpen!
Vad gjorde jag för fel?

Man måste högerklicka när bilden ligger uppe på sajten och "öppna i ny flik" så får man rätt länk


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Till er som är lika lost som jag när det kommer till religiösa symboler: Fatimas hand

Estetiskt tilltalande symbol får jag erkänna utan att ha någon som helst personlig anknytning till den. Även om jag finner det en smula förvirrande att en symbol för en gudinna som förknippas med "krig, aggression, längtan efter makt samt kroppslig kärlek och erotisk lockelse" används i syfte att driva bort det onda. Men kärleksbudskapet står jag givetvis bakom.

Skribent
Skrivet av WonderBoy:

Till er som är lika lost som jag när det kommer till religiösa symboler: Fatimas hand

Estetiskt tilltalande symbol får jag erkänna utan att ha någon som helst personlig anknytning till den. Även om jag finner det en smula förvirrande att en symbol för en gudinna som förknippas med "krig, aggression, längtan efter makt samt kroppslig kärlek och erotisk lockelse" används i syfte att driva bort det onda. Men kärleksbudskapet står jag givetvis bakom.

Intressant! Jag ska erkänna att jag inte hade den blekaste aning om vad det var, och försökte febrilt leta i minnet bland alla symboler som dykt upp i diverse spel

Medlem

En muslimsk/judisk symbol läser jag...gick ju väldigt bra med kärleksbudskapet där XD


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Tänk er ett nyligen släppt spel som orsakat del del debatter. Och ta det sen till dess collectors edition, och till skillnad från mig, så bär huvudpersonen detta armband på höger arm.
Långsökt?! Ja, men däri ligger svaret.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Soulless:

En muslimsk/judisk symbol läser jag...gick ju väldigt bra med kärleksbudskapet där XD

När svaret på min "gåta" är löst så är det bara mitt sätt att försöka ett annars så infekterat forumklimat om detta spel.

...infekterat...hmm svaret på gåtan.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av WonderBoy:

Till er som är lika lost som jag när det kommer till religiösa symboler: Fatimas hand

Estetiskt tilltalande symbol får jag erkänna utan att ha någon som helst personlig anknytning till den. Även om jag finner det en smula förvirrande att en symbol för en gudinna som förknippas med "krig, aggression, längtan efter makt samt kroppslig kärlek och erotisk lockelse" används i syfte att driva bort det onda. Men kärleksbudskapet står jag givetvis bakom.

Väldigt bra skådat, dock ej svaret jag är efter. Men ditt svar måste nog bli korad som vinnare ändå då du tänkte till innan du skrev.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

Väldigt bra skådat, dock ej svaret jag är efter. Men ditt svar måste nog bli korad som vinnare ändå då du tänkte till innan du skrev.

Se där!

Medlem

Du vann. 😄

Och tack för länken om Fatimas hand. Intressant läsning.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

Du vann. 😄

Och tack för länken om Fatimas hand. Intressant läsning.

Tjoho! Så lite så, tyckte själv att det var rätt så intressant faktiskt!

1
Skriv svar