Förhandstitt – Marvel's Avengers

Robot
Förhandstitt – Marvel's Avengers

Lyckas Crystal Dynamics med sina Marvel-visioner är de inget annat än superhjältar.

#avengers, #crystal-dynamics, #marvels-avengers


Medlem

Synd att det senaste dom visade upp såg katastrofalt dåligt ut.

Medlem

Har inte följt detta spel allt för mycket men är ett Marvel fan så hoppas verkligen att detta blir bra. Co-op delen lockar mig inte och det känns som en stor del av spelet men vem vet SPn kanske leverar. Here's hoping

Medlem

Marvel's - Spiderman var i min ögon och upplevelse ett förbannat bra spel.
Kommer absolut spela Marvel's Avengers men kan se att ambitionerna kan falla platt.
Kan hålla med om att ett sånt här spel inte behöver co-op del liknande dragon age eller mass effect om nu fallet är det hållet. Har inte djup dykt allt för mycket för på det här.
En bra story räcker gott och väl.

PS
Cyberpunk och Baldurs Gate kommer sluka min tid.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Detta är jag sugen på. Gillar Marvel och gillar Crystal Dynamics. Spelade nyligen ut Tomb Raider och RotTR, gillade dem, så litar på de gossarna och tösarna.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Tyvärr så ser fortfarande alla ansikten utom Kamalas och Thors ibland ut som iq-befriade dockor. Det är inte att de ser annorlunda ut än filmerna eller serietidningarna, de ser bara inte bra ut, Skriker Uncanny Valley så fort man ser de. Får väl se mer när spelet släppts men om det inte kommer se bättre ut så kommer jag inte lägga mer än 100kr på det här spelet trots att jag älskar allt med superhjältar.

Medlem

Är säkert bara jag som tyckte spiderman var ett mediokert spel, det enda jag minns i efterhand var fighten mellan el grabben och vulture, och den fighten var 5 min av spelet.

Medlem

Jag tycker faktiskt det ser helt okej ut. Jag förstår kritiken folk har, men det är fortfarande lite över förväntningarna mina.

Medlem

Ser otroligt tråkigt ut att spela.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Känns lite för glättigt med Marvel generellt. Men en karaktär som jag gärna hade spelat ett spel med är Man-ting.

Min favorit är egentligen Hulk, men jag tycker inte att han har representerats bra sedan 1983, förutom i vissa udda tidningsnummer. Först fick han Bruce Banners hjärna vilket gjorde honom jättetråkig, sedan har han mest bara gestaltats som ett frustande monster och ingenting av det där tragiska, reflekterande. Går heller inte att göra ett balanserat spel med en riktig Hulk, eftersom han är för stark.

Medlem

mitt största problem med detta spel är att ingen av karaktärerna är intressanta att spela, missförstå mig ej gillar thor och många men rent praktiskt att spela dom är dom inte vad som passar in på min spelstil i ett arpg eller rpg/mmo för den delen.

tror detta är nog rätt vanligt förekommande för många när det kommer till hjälte action spel, har du inte ett stort spektrum utav val utav karaktärer så kommer många passa för dom ej gillar att spela som karaktären kanske.

men det sagt tror jag detta spelet kommer gå riktigt bra faktist

Medlem

Nu är ju det här spelet inte riktat till mig, då jag avskyr i stort sett alla Marvel-filmer, men av det man har sett så ser det fruktansvärt mediokert ut (vilket iofs filmerna också är)...

Medlem

Samlar man loot och lvlar hjältarna? Finns det nåt "endgame" eller är det helt storydrivet och när sista bossen är död så är allt slut? Har lite svårt att få grepp om vad för typ av spel det är och vad man ska förvänta sig.

Drömmer om ett nytt arpg i väntan på Diablo 4...

Medlem

Ooooh. Mini-Marvel?!

Läste de första tidningar, då de finns på bibblan har i Göteborg. RIKTIGT bra.
Kändes rätt likt gamla Spindelmannen, men med lite gladare ton. Hög mysfaktor

Var förbi förra veckan och såg att de köpt in fler så ska antingen låna eller kanske läsa på Marvel Unlimited (som Spotify fast för Marvel-serier.99kr månaden för ALLT de släppt)

Medlem

Bara ett fåtal inlägg hittills - visar kanske att det här spelet är inte så eftertraktad?
Jag är försiktig nyfiken, men avvaktar tills det blir släpt.

Medlem

Ser riktigt dåligt ut.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Är säkert bara jag som tyckte spiderman var ett mediokert spel, det enda jag minns i efterhand var fighten mellan el grabben och vulture, och den fighten var 5 min av spelet.

Även jag tyckte spelet var riktigt värdelöst, jag tvingade mig igenom det på en sjukhelg när det var nytt sedan sålde jag det omedelbart en hundring billigare bara för att bli av med skiten och inte bli sittandes med det.

World eventsen var mer än absurt repetitiva och nätsvingandet slutade underhålla efter några minuter. Sedan att de svåraste vanliga fienderna skulle vara några ordinära personer, dock lite större än de andra och som kunde blocka dina vanliga attacker om du inte först förblindade de med nät eller kontrade, kändes otroligt idéfattigt.

Spider-Man var för mig årets mest överskattade spel.

OnTopic: Det här spelet ser tyvärr lika kasst ut som Avengersfilmerna, nu orkade jag bara kolla gameplayvideon för Thor men såg ut som en dålig God of Warkopia.

1
Skriv svar