7 minuter från nästa Dark Pictures-kapitel

Robot
7 minuter från nästa Dark Pictures-kapitel
Medlem

Hoppas de kör samma typ av co-op som i första spelet. Det märktes det spelet var tänkt att köras av två spelare för då var storyn hur bra som helst och det var så mkt coolt som hände som man sedan fick lista ut tillsammans som spelare. När man började inse vad som hände
på det där skeppet.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Will Poulter... Jag har alltid problem med spel som har kända skådespelare. Sitter och försöker leva mig in i spelen medan min hjärna i bakgrunden skriker, "HAN DÄR, JAG KÄNNER IGENOM HONOM, HAN ÄR EN KÄND SKÅDESPELARE!" utan att jag kan göra något åt det 😁

Geeks Gaming
Skrivet av Kyraal:

Will Poulter... Jag har alltid problem med spel som har kända skådespelare. Sitter och försöker leva mig in i spelen medan min hjärna i bakgrunden skriker, "HAN DÄR, JAG KÄNNER IGENOM HONOM, HAN ÄR EN KÄND SKÅDESPELARE!" utan att jag kan göra något åt det 😁

Jag kan hålla med, speciellt när det blir ”uncanny valley” över det hela.
Hoppas man inte får samma känsla med keanu 😱

Medlem

Oooh, nästan lite Silent Hill känsla

Medlem

Synd att denna utvecklaren inte kan sluta använda cheap jumpscares. Spelen har potential.

Inaktiv
Skrivet av Spoonfish:

Synd att denna utvecklaren inte kan sluta använda cheap jumpscares. Spelen har potential.

Nu har jag inte spelat något från denna utvecklare men håller verkligen med om att jumpscares är något som bör fasas ut så fort som möjligt. De kan ha sin plats om det är välgjort max 1 eller 2 gånger i spel/film men för många förlitar sig för mycket på billiga jumpscares istället för att försöka bygga upp "riktigt" skräck. Ett bra exempel på detta är filmen Hereditary som i mitt tycke är den bästa skräckfilmen på lång tid.

Medlem

Tyckte de verkar välgjort, bara de inte övergör jumpsen hela tiden. Gillade starkt Until Dawn men testade aldrig Man of Medan efter all kritik det fick.

Medlem

mysit å lira med tjejen

Medlem

@anon_119148: Hereditary var sweet, även om den blev lite komisk under sista halvtimmen. Scenen i bilen, på väg hem med astma-systern, är genial. Men ja, väldigt få jumps i den filmen, om man ens kan räkna dem som det.

Inaktiv
Skrivet av Spoonfish:

@grollo_92: Hereditary var sweet, även om den blev lite komisk under sista halvtimmen. Scenen i bilen, på väg hem med astma-systern, är genial. Men ja, väldigt få jumps i den filmen, om man ens kan räkna dem som det.

Haha ja slutet tog ju en helt oväntad vändning men i överlag ger jag ändå filmen gott betyg

1
Skriv svar