Snart kommer kakstormen till FZ

Robot
Snart kommer kakstormen till FZ

För att följa GDPR fullt ut får du snart mer kontroll över dina FZ-kakor.

#gdpr, #google, #kakstormen


Medlem

Bildvalet gjorde mig mer hungrig än vad jag var innan och det trots frukost. Ett tag till lunch.

I alla fall trevligt med kakor.

Medlem

Jag personligen rankar CDPR högre än GDPR.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Map-pen:

Bildvalet gjorde mig mer hungrig än vad jag var innan och det trots frukost. Ett tag till lunch.

I alla fall trevligt med kakor.

Låt oss dra igång offtopic-diskussion på en gång: vilka är de bästa kakorna? Oreos är i alla fall de sämsta.

Skrivet av Gregerory:

Jag personligen rankar CDPR högre än GDPR.

Tänk vad en liten bokstav kan göra!


signatur
Medlem

Önskar att kakor hade varit en inställning man gjorde en gång i webbläsaren istället för en gång per sida man besöker.

Medeltidsman 🧔
Skrivet av Lasrod:

Önskar att kakor hade varit en inställning man gjorde en gång i webbläsaren istället för en gång per sida man besöker.

Det önskar jag också


signatur

Lite spelsläpp jag gjort: https://184-productions.itch.io/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Lasrod:

Önskar att kakor hade varit en inställning man gjorde en gång i webbläsaren istället för en gång per sida man besöker.

Skrivet av Klorixx:

Det önskar jag också

Samma här, en ”accept all”-inställning hade varit trevligt. Tyvärr finns det ju aktörer som missbrukar den sortens förtroende.


signatur
Skribent

Räknas mandelkubbar som kakor? De kanske är för mjuka, men jag säger mandelkubbar.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Jonny Myrén:

Räknas mandelkubbar som kakor? De kanske är för mjuka, men jag säger mandelkubbar.

NEJ! Chocolate chip-kakor däremot... Eller Rocky road. (Send help!)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Om jag accepterar alla kakor, får jag kaffe också då?

Skribent
Skrivet av Fredrik Eriksson:

NEJ! Chocolate chip-kakor däremot... Eller Rocky road. (Send help!)

ICA ger mig rätt! Och hade passande nog även en väl avvägd åsikt om chocolate chip.

Medlem

Är dom glutenfria ?

Relik 📜
Skrivet av Jonny Myrén:

Räknas mandelkubbar som kakor? De kanske är för mjuka, men jag säger mandelkubbar.

Skrivet av Fredrik Eriksson:

NEJ! Chocolate chip-kakor däremot... Eller Rocky road. (Send help!)

Skrivet av Jonny Myrén:

ICA ger mig rätt! Och hade passande nog även en väl avvägd åsikt om chocolate chip.

https://i.imgur.com/1l8bXof.png

Mandelkubb är så jävla överskattat. Torrt elände, i konkurrens med Finska pinnar som mest meningslösa bakverk. Skämmes!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Skribent
Skrivet av emilakered:

Mandelkubb är så jävla överskattat. Torrt elände, i konkurrens med Finska pinnar som mest meningslösa bakverk. Skämmes!

Ska han få hålla på att baktala en av Sveriges mest älskade kakor på det här sättet, @uberpwnage2.0? Snart hävdar han väl att ananas inte hör hemma på pizza också. Han är ju helt hysterisk.

Redaktör
Skrivet av Jonny Myrén:

Ska han få hålla på att baktala en av Sveriges mest älskade kakor på det här sättet, @uberpwnage2.0? Snart hävdar han väl att ananas inte hör hemma på pizza också. Han är ju helt hysterisk.


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av emilakered:

Mandelkubb är så jävla överskattat. Torrt elände, i konkurrens med Finska pinnar som mest meningslösa bakverk. Skämmes!

PREACH! Det är bisarrt hur detta "bakverk" kan ha ett uns av popularitet. Torrare än fnöske.

Medlem

Triumfar alla med hembakta brysselkex!

Medlem
Skrivet av Sisyr:

PREACH! Det är bisarrt hur detta "bakverk" kan ha ett uns av popularitet. Torrare än fnöske.

Det är för att gissningsvis 90% av oss har käkat torra jävlar hos våra mor- och farföräldrar. Färska mandelkubbar är helt magiska!


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Frilansare

Håller med. Färsk mandelkubb är svårslaget. Men ja, de blir torra fort.

Medlem

Jag som trodde ni skulle släppa ett idle spel alá FZ i likhet med cookie clicker :/ #besviken


signatur

01000001 01101100 01101100 00100000 01111001 01101111 01110101 01110010 00100000 01100010 01100001 01110011 01100101 00100000 01100001 01110010 01100101 00100000 01100010 01100101 01101100 01101111 01101110 01100111 00100000 01110100 01101111 00100000 01110101 01110011 00001010

Moderator | Testpilot
Skrivet av Jonny Myrén:

Ska han få hålla på att baktala en av Sveriges mest älskade kakor på det här sättet, @uberpwnage2.0? Snart hävdar han väl att ananas inte hör hemma på pizza också. Han är ju helt hysterisk.

Jag håller med Emil dock.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Relik 📜
Skrivet av Joakim Bennet:

Håller med. Färsk mandelkubb är svårslaget. Men ja, de blir torra fort.

Men sluta. Trodde bättre om dig. Att vi var Witcher-buddies och sådär. Mvh

Kladdkaka däremot. Men är kanske borderline kaka egentligen? Pratar vi småkakor här främst? I så fall är ändå klassisk Ballerina svårslaget!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem
Skrivet av emilakered:

Kladdkaka däremot. Men är kanske borderline kaka egentligen? Pratar vi småkakor här främst? I så fall är ändå klassisk Ballerina svårslaget!

Först har man mage att svepande dra alla mandelkubbar över en och samma kam som överskattade (trots dess i allmänhet oförtjänt dåliga rykte) torra eländen. För att sedan skamlöst dra till med en ännu torrare och basic-smakande mördegskaka som inte ens en klick fake-nutella kan rädda. Ja, jag säger då det...

Mandelkubbegubbar unite!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Priapsi:

Det är för att gissningsvis 90% av oss har käkat torra jävlar hos våra mor- och farföräldrar. Färska mandelkubbar är helt magiska!

Haha, det har jag med. Det är ju därför man hatar dem - pga att man åt dem som liten för att vara artig.

Frilansare
Skrivet av emilakered:

Men sluta. Trodde bättre om dig. Att vi var Witcher-buddies och sådär. Mvh

Kladdkaka däremot. Men är kanske borderline kaka egentligen? Pratar vi småkakor här främst? I så fall är ändå klassisk Ballerina svårslaget!

Har svårt för kladdkaka. Gillar småkakor, men då ska det vara klassiska farmors-varianter. Finska pinnar och sånt!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av fujim:

Om jag accepterar alla kakor, får jag kaffe också då?

Efter den här coronaskiten får det bli kafferep på kontoret!

Skrivet av emilakered:

Mandelkubb är så jävla överskattat. Torrt elände, i konkurrens med Finska pinnar som mest meningslösa bakverk. Skämmes!

Du förtjänar bara fryst smörgåstårta.

Skrivet av Joakim Bennet:

Har svårt för kladdkaka. Gillar småkakor, men då ska det vara klassiska farmors-varianter. Finska pinnar och sånt!

Hur kan vi ha jobbat tillsammans i över tio år med denna mörka hemlighet under ytan?


signatur
Medlem

Klassisk syltkaka. Gärna i storpack så att man kan få massor med ångest efter att man ätit 1/2 kg...


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Jag utgår ifrån att det innebär att filuren nedan nu är en del av FZ-redaktionen!


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Samma här, en ”accept all”-inställning hade varit trevligt. Tyvärr finns det ju aktörer som missbrukar den sortens förtroende.

Så vitt jag vet finns det en sådan funktion i de flesta (alla?) bräsare. Dvs de brukar alltid spara de cookies som webbplatsen vill, så vida man inte använder ”privat/incognito” läge....

/ J

Flakmonkey
Skrivet av Priapsi:

Det är för att gissningsvis 90% av oss har käkat torra jävlar hos våra mor- och farföräldrar. Färska mandelkubbar är helt magiska!

Mjo, att bedömma mandelkubbar efter efter de torra man kan köpa i en vanlig matbutik och som sedan stått framme i en vecka eller två känns lika dumdristigt som att döma alla pizzor efter Billys eller alla piroger efter Gorbys.

12
Skriv svar