[Uppdaterad]Twitter-konton för Fable och Perfect Dark har upptäckts

Robot
[Uppdaterad]Twitter-konton för Fable och Perfect Dark har upptäckts
Medlem

Låt detta nu vara sant! MS behöver egna "exklusiva" titlar, utöver halo, Gears & forza. Känns som om d e d som saknas, för hårdvaran är det ju inget fel på nuförtiden. Så kom igen nu! övertyga mig att köpa series x..

Medlem

Here's for hoping

Medlem

First person shooter-genren är, till skillnad från t.ex. RPG, så väsensskild från vad den en gång var att jag inte har några högre hopp om ett kommande Perfect Dark. Men om de på något sätt kunde få tillbaka den där tighta känslan, lättolkade miljöer och känslan av detektivarbete så kanske det vore nåt. Men jag misstänker att man kommer vara en övercool mördarmaskin som mejar ner folk i kaotiska lokaler med brinnande väggar.

Medlem

Vill ha ett nytt PD men Microsoft dödade verkligen rare, men lite bättre blev det ju med sea of thieves så kanske finns det hopp? Om någon finns kvar, alla gick väl till free radical som också gick åt skogen pga cryteks uppköp


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

It's not a lake, it's an ocean

Det känns väl som en lågoddsare vid det här laget. Jag har inget emot det egentligen, men hade föredragit att framför allt The Initiative byggde något helt nytt i stället. Ett nytt Perfect Dark känns för mig ungefär lika hett som ett nytt album från Ace of Base.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Det känns väl som en lågoddsare vid det här laget. Jag har inget emot det egentligen, men hade föredragit att framför allt The Initiative byggde något helt nytt i stället. Ett nytt Perfect Dark känns för mig ungefär lika hett som ett nytt album från Ace of Base.

Jo jag känner detsamma. Perfect Dark var ett helt makalöst spel när det kom och var även kul senare på xbla som en retrotripp med uppdaterade kontroller. Har dock svårt att se hur man skulle kunna få till något nyskapande och få det att kännas som Perfect Dark, bättre att bara satsa på ett nytt ip.

NuZ
Testpilot

Ett nytt PD och Fable vore riktigt riktigt nice titlar från MS. Skulle bli makalöst glad!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Ett nytt perfect dark hade varit riktigt najs, så länge det får en ordentlig budget och inte blir samma skräp som sist.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skribent
Skrivet av Witchfinder:

First person shooter-genren är, till skillnad från t.ex. RPG, så väsensskild från vad den en gång var att jag inte har några högre hopp om ett kommande Perfect Dark. Men om de på något sätt kunde få tillbaka den där tighta känslan, lättolkade miljöer och känslan av detektivarbete så kanske det vore nåt. Men jag misstänker att man kommer vara en övercool mördarmaskin som mejar ner folk i kaotiska lokaler med brinnande väggar.

Samtidigt har vi spel som Deus Ex och Dishonored, som bygger mer på stealth. Tror den modellen hade funkat bra. Ge spelet i så fall till Dishonored utvecklarna skulle jag säga. Tror de kan göra något bra av det.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag blir faktiskt lite besviken om det stämmer att The initiative gör ett PD. Jag hade hoppats på något helt nytt och fräscht IP från alla dessa stora namn som är med i den studion.

Medlem

Ett Fable med samma feeling som det första hade gjort mig tämligen glad, tror jag spelade igenom det första på samtliga saveslots som barn

Medlem

Bara jag som mer tror på en remake/remaster (igen) av originalet?
Åh, vad länge sedan det var nu som man lyssnade på Molyneux fantasier om vad hans spel skulle utvecklas till. (Även om jag la många timmar på PC-Godus jämfört med många andra spel.) Han var min tids Star Citizen-utvecklare.

Ambassadör
Xbox

Perfect Dark-kontot är fake.


signatur

Jump in.

Skribent

Aaron Greenberg har gjort ett uttalande https://twitter.com/aarongreenberg/status/1277060101824634880

Han hävdar att kontona legat inaktiva i flera år och att det är standard att man säkrar namn på sociala nätverk för sina varumärken, men varför står det då att kontona registrerats i år? Jag är Twitter-noob, så det kanske inte alls är något konstigt.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Aaron Greenberg har gjort ett uttalande https://twitter.com/aarongreenberg/status/1277060101824634880

Han hävdar att kontona legat inaktiva i flera år och att det är standard att man säkrar namn på sociala nätverk för sina varumärken, men varför står det då att kontona registrerats i år? Jag är Twitter-noob, så det kanske inte alls är något konstigt.

Kanske detta

To keep your account active, be sure to log in and Tweet at least every 6 months. Accounts may be permanently removed due to prolonged inactivity.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag blir faktiskt lite besviken om det stämmer att The initiative gör ett PD. Jag hade hoppats på något helt nytt och fräscht IP från alla dessa stora namn som är med i den studion.

Det är bara ett av tre pågående projekt.


signatur

Scandinavian XBOX Network Gamers

1
Skriv svar