Blizzard bryter Diablo IV-tystnaden med open world-idéer, och en del annat
mapworks är random genererad bana där du får X affixmobs och du får loot beroende hur många negativa affixer du får exempelvis alla mobs har exploderar när dom dör thorns aura har alla mobs.
osv osv ju fler du lägger till ju bättre loot får du i vissa arpg mer xp osv.
Jag tror att jag förstår vad du menar 🙂#pensionär #trögivärmen
Jag håller med dej när det kommer till tid, familj mm, men problemet som jag ser det är att spel idag skall ha så liten livslängd att man förväntas lirat igenom det plus endgame inom 1 år vilket jag tycker är lite väl lite tid. För mej som har småbarn å grejer vill jag ha ett spel som kan spelas i typ 5 år minimum så man kan testa det mesta, men det är väl här det råder delade meningar om. Vissa vill att det ska gå fort som tusan och vissa vill traggla spelen en längre tid.
Så länge det blir djupare än D3 är jag nöjd, stort fan av PoE också, men kan tycka en redig cleanup på deras gamla leagues skulle behövas för det är inte helt lätt att förstå hur allt hänger samman där ibland men det var nog offtopic.
Diablo 4 kommer byggas med League tänk från starten vilket är bra, även om större förändringar kommer ske genom hederliga expansioner.
De brukar ha många ideer men när slutprodukten kommer som t ex D3 så är det mediokert på sin höjd, ett vanlig Hack and slash utan nya ideer.
Tror tyvärr att jag kommer att bli besviken på D4.
D3 RoS är fortfarande ett av de bästa aRPGs som finns.
Har fullt förtroende för att D4 också kommer bli awesome
D3 RoS är fortfarande ett av de bästa aRPGs som finns.
Har fullt förtroende för att D4 också kommer bli awesome
Tja, smaken är som baken
Death is only the beginning
Tja, smaken är som baken
Helt klart. Det finns folk som tycker choklad är äckligt men inte säger man att det är fel!? samma sak här!