Trimma muschen och på med slipsen: Disco Elysium ska bli TV-serie

Robot
Trimma muschen och på med slipsen: Disco Elysium ska bli TV-serie

Vilka skådespelare skulle kunna göra förlagan rättvisa?

#Disco-elysium, #TV-serier


Rory McCann passar fint för rollen skulle jag tycka.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

FM-guru
F.d. Sisyr

Haha, detta var oväntat. Blir intressant att se hur projektet artar sig.

Medlem

Peter Stormare är ju som klippt och skuren för rollen. Finns få som kan svamla som han.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Peter Stormare är ju som klippt och skuren för rollen. Finns få som kan svamla som han.

Efter att ha sett Peter Stormare i serien American Gods, så känns han verkligen passande för Disco Elysium. Han får kanske gå upp i vikt och bli lite sådär alkoholist-blå om näsan först dock.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Även Swedish Dicks gör Stormare ett bra jobb i som trött detektiv, som knyter an lite till detta om än i ett väldigt annorlunda "tema" (kanske inte rätt ord, ni fattar nog).


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Nomman:

Peter Stormare är ju som klippt och skuren för rollen. Finns få som kan svamla som han.

Annars tänker jag Leif G.W. Persson 🤔


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Baronova:

Annars tänker jag Leif G.W. Persson 🤔

Att hans dryghet inte får jorden att implodera förvånar mig varje gång jag ser/hör/läser något av honom, det är fan ett mirakel.

Stormare hade dock varit spännande att se i rollen.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Peter Stormare är ju som klippt och skuren för rollen. Finns få som kan svamla som han.

Jag tänkte själv direkt på Peter Stormare eller Jeff Bridges.

//LD

Medlem

Så länge de får in all design från spelvärlden så är jag nöjd. Den där polisbilen i början såg sjukt cool ut.

Medlem

Hmm. Tveksam till detta. Kul för studion om det blir av dock.

Medlem

Ok jag nöjer mig med att/om det kommer till switchen.

Medlem

För övrigt önskar jag att de kunde lägga lite fokus på att släppa boken istället, den är ju trotts allt skriven för flera år sedan. (Sacred and terrible air)

Stormare vore kul men ja tänkte direkt på han som gör Trevor i GTA V Steven Ogg


signatur

|Intel i7 8700k @ 5GHz ||EK-Vatten ||ROG STRIX Z370-G |G.Skill 16GB DDR4 3600MHz ||MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X (EK-Vattenblock ||Samsung 750 250G SSD system disk || Samsung 840 Evo 250G Steam disk |FRACTAL DESIGN DEFINE R4 WHITE ||Corsair HX750W || Thrustmaster T500RS - SRC-GT1 || Fanatec CLP V2 ||OculusRift|

1
Skriv svar