Vad gör ni nu?

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Dela på! Beror ju också på varför man delar. Vill du diskutera något som GR snackat om t ex kan du ju berätta att du läste GR, gillade deras fråga (länka) och även ställa samma fråga här.

Det händer med filmsajter och nyheter generellt, så ös

Jättebra, tack för snabbt och tydligt svar.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Glädjer mig mycket över att Control kommer att få en uppgradering på nästa generations konsoler. Med all rätt. Den svaga hårdvaran var det som sänkte upplevelsen onödigt mycket. Mycket bra fysik men låg upplösning och fps.

https://www.gamereactor.se/nyheter/863793/Remedy+slapper+Cont...


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Funderar på var gränsen går för att dela konkurrerande siters nyheter.

Jag hoppar ofta mellan FZ och Gamereactor, flera gånger slår det mig att jag vill dela något GR har skrivit då det inte skrivs här.

Men jag gör inte detta då jag är rädd för att lyfta fram en konkurrent.

Vad är rätt?

Jag brukar personligen leta upp en alternativ källa på en nyhet om det är en sida jag inte vill/bör länka till av diverse anledningar.

Ytterst sällsynt att FZ, GR eller liknande svenska sidor skulle vara först på bollen med denna typen av nyheter

Medlem

Kolla precis på hur Half-Life Alyx slutade eftersom jag aldrig kommer ha råd med en dyr dator + VR.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Balkongen är miljön.

Ge mig en eller två av deras bästa låtar så ska jag ge det en chans.

Mina favoriter är The Comeback Kid och Deep Blue


signatur

Lycka är jävligt överskattat, man får vara nöjd man är glad ibland.
-Gunvald Larsson

Medlem

Funderar på om Crash och Ratchet kommer att mötas i nästa Ratchet-spel. Om ryktet stämmer så är upplägget för spelen identiska och möjliggör roliga cameos.

Tänk att hitta en hemlig rift i Ratchet och få spela en bana i Crashs värld. Typ som banan i Uncharted 4.

https://www.gamereactor.se/nyheter/866343/Crash+Bandicoot+4+I...


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Åker tåg till jobb och irriterar mig på alla idioter som åker kollektivt när de är sjuka. Sitter och hostar/nyser/snörvlar för fullt åt alla håll och kanter.

Stryk skulle de haft!

Avstängd
Medlem

Vill fortsätta the last of us 2. Är 13 timmar in. Har dock sambo och jag har spelat sen det släpptes typ. Så jag dricker kaffe för stunden och funderar på mitt liv.

Sitter och räknar ner till söndag eftermiddag, då det (enligt smhi) ska dra in ett åskoväder och ta ner temperaturen till mer behagliga grader. Hatar den här jävla värmen.

Ser ut att (nästan) bli tropiknatt i natt också, skjut mig...


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Kommit hem från jobbet så nu är det akut-ac och äter lite nötmix.
Funderar på vad jag vill spela.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Fader Konungen:

Sitter och räknar ner till söndag eftermiddag, då det (enligt smhi) ska dra in ett åskoväder och ta ner temperaturen till mer behagliga grader. Hatar den här jävla värmen.

Ser ut att (nästan) bli tropiknatt i natt också, skjut mig...

Köp en fläkt?

OnT: Jobbar veckans sista timmar och sen blir det hem och tokdäcka!

I helgen blir det att grinda till lvl 60 i WoW samt lite annat skoj

FM-guru
F.d. Sisyr

Lyssnar på Fragzone-Fredag, då jag inte hade möjlighet att följa live!

Och spelar FM, förstås. Stop motion-upplägget på dagens avsnitt lämpar sig för podd-behandling, trots allt.

Medlem

Jag vill inte, men jag spelar league of legends.
De som förstår, förstår


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Skägg.
10 Chambers

Funderar på om det är något jobbmässigt jag glömt inför semestern.


signatur
Medlem

Vill gå och sova, men har fastnat i dramat med att DrDisrespect har blivit permabannad från Twitch och ingen vet varför.

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Köp en fläkt?

OnT: Jobbar veckans sista timmar och sen blir det hem och tokdäcka!

I helgen blir det att grinda till lvl 60 i WoW samt lite annat skoj

Bor i en etta på 29 kvadrat med två fönster i söderläge. Plus en fransk balkong i samma läge. Öppnar jag allt till max så står luften till 99,9% still.

Jag har köpt två fläktar, ca 1500 kr styck. Står på fullt blås när jag är hemma. Snittemp på ca 27 grader.

27 grader känns varmt oavsett hur mycket det blåser i min bok. Blåsten blir ju inte magisk kallare.

Inbillar mig att jag går ner i vikt av att nattsvettas så jag klarar mig.

Men segt är det.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Bor i en etta på 29 kvadrat med två fönster i söderläge. Plus en fransk balkong i samma läge. Öppnar jag allt till max så står luften till 99,9% still.

Jag har köpt två fläktar, ca 1500 kr styck. Står på fullt blås när jag är hemma. Snittemp på ca 27 grader.

27 grader känns varmt oavsett hur mycket det blåser i min bok. Blåsten blir ju inte magisk kallare.

Inbillar mig att jag går ner i vikt av att nattsvettas så jag klarar mig.

Men segt är det.

Om du har köpt fläktar för 3 000 kr så kunde du ju likaväl köpt en A/C och några mörkläggningspersienner.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Belfry:

Om du har köpt fläktar för 3 000 kr så kunde du ju likaväl köpt en A/C och några mörkläggningspersienner.

Den ena fläkten är dock fläkt och luftrenare i ett.

Men AC för den låga pengen har jag ej funnit. Det billigaste var runt 3500 vill jag minnas och då återstår problemet med det feta röret som tillkommer.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ska precis hämta mitt kaffe.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Ser om Dark innan jag hoppar in i sista säsongen! Kan va den bästa serien jag sett, någonsin!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Äter en Igloo Cola


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Har sovit till 11-12 senaste månaden, bestämde att sätta larm på 8 i morse.
Trodde nu att klockan är sådär runt 17 och ser att den inte ens är 12. Har ju hela dagen kvar!?
Varför sover man bort dagarna?

Lyssnar på musik och försöker se allt om utbildningen till höst


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Läser den här tråden.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Soulless:

Ser om Dark innan jag hoppar in i sista säsongen! Kan va den bästa serien jag sett, någonsin!

Ser om?? Orkade knappt ta mig genom första säsongen.
Fattar inte hur man orkar se den igen frivilligt 😅

OnT:

Precis avslutat en lång gamingsession med några vänner sedan 19 igår och åt nyss massa japansk mat och väntar på att John Blund ska komma på besök!

Medlem

Sitter på mitt ensamma nattjobb som jag har tvingats ta i dessa tider. Ensamt jobb och sover hela dagarna har inte gjort susen för hjärnan kan jag lova. 😀 Plus denna pissommar med dåligt väder. Allt på en gång känns det som.

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Ser om?? Orkade knappt ta mig genom första säsongen.
Fattar inte hur man orkar se den igen frivilligt 😅

OnT:

Precis avslutat en lång gamingsession med några vänner sedan 19 igår och åt nyss massa japansk mat och väntar på att John Blund ska komma på besök!

En av de bästa serier som gjorts helt enkelt. Ska se den igen så småningom!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

En av de bästa serier som gjorts helt enkelt. Ska se den igen så småningom!

Usch nej verkligen inte!
Oh well... alla gillar olika

Medlem
Skrivet av Soulless:

Ser om Dark innan jag hoppar in i sista säsongen! Kan va den bästa serien jag sett, någonsin!

Den är så pass bra alltså? Hört mycket gott men inte gett mig på den ännu.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Den är så pass bra alltså? Hört mycket gott men inte gett mig på den ännu.

Som du kan se i inläggen ovan är det inte alla som tycker det, men i min mening är det en av de bästa serier som gjorts!
Kanske passar temat och stämningen mig såpass bra att jag kan förbi se sånt som andra har svårt för men smaken är olika

Jag ska dock erkänna att säsong 3 tyvärr är den svagaste och även om serien får ett "värdigt" avslut vilket jag är glad för, så är det inte direkt ett "bra" slut. Instämmer också på att serien bitvis känns lite väl utdragen, men detta är trots allt små problem för mig då serien övrigt är så bra!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skriv svar