Cyberpunk 2077 - se nya trailern och bedårande skärmdumpar

Robot
Cyberpunk 2077 - se nya trailern och bedårande skärmdumpar

Jocke Bennet gör tumme upp!

#cyberpunk-2077


Medlem

Lite Gameplay.

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Alltså.... peppen når nya höjder.

Medlem

Sett trailern tre ggr nu. Helt matt.
Jag tror att jag skippar att lyssna på de som har spelat 5h nu. Vill suga på den här lagom stora karamellen.

FM-guru
F.d. Sisyr

Måtte de hålla releasedatumet denna gång.

Medlem

Någon som la märkte till koden?

Medlem

Oj oj oj vad jag längtar.
Hoppas på många härliga timmar spel.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Hmm tyckte inte att musikvalet kändes rätt. Jag hade hellre hört någon peppande synthwavedänga eller liknande. Gameplayet gav känslan av att spelet är väldigt actionbetonat. Jag hade gärna sett att hacking, dialogval och dylikt även lyftes fram om det nu är tänkt att det ska vara ett rpg . Det blir säkert bra! The Witcher 3 är magiskt

Edit: Jag såg gameplay-klippet som länkandes ovan. Wow!

Medlem

Tja vad ska man säga, det är en trailer med många snabba klipp och väldigt lite riktigt gameplay. Det ser bra ut men svårt att dra någon slutsats om hur spelet verkligen är.

Jag hoppas ju och tror att det blir fantastiskt så bara att vänta in recensioner och hålla tummarna att det inte blir nån mer försening.

Edit: Ok, så kollade videon Maysay postade, ser lovande ut så hoppas hoppas.

BD såg tyvärr riktigt riktigt trist ut, men i övrigt ser det mycket lovande ut.

Avstängd

Inget jättefan av den Entourage-doftande trailern, men jag tror spelet kommer falla mig i smaken perfekt.

Medlem

Detta blir så jävla bra


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Nä, tappade nu helt intresset av detta spel!
Kommer varken förboka eller köpa.
Inte min typ av spel, helt enkelt?
Men jag gillade den första Blade Runner-filmen, från 1982.


signatur

autograph

Medlem

Åh naj! Det kändes väldigt scriptat och hårt story drivet. Eller vad fasen det kanske är det som är grejen... kan inte bestämma mig om jag ser fram emot detta mer eller mindre efter denna video.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av autograph:

Nä, tappade nu helt intresset av detta spel!
Kommer varken förboka eller köpa.
Inte min typ av spel, helt enkelt?
Men jag gillade den första Blade Runner-filmen, från 1982.

Vad tänkte du dig att det var, och vad är din uppfattning nu?


signatur
Medlem

Har inget att tillägga i körsången förutom att karaktärerna ser ut som cirkusfreaks. Lite mera nedtonad stil hade inte skadat.

Medlem

Nytt corona outbreak i höst, blir nog inte release förrns tidigast hösten 2021, probably 2022 eller senare.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Avstängd
Skrivet av FRULZ:

Nytt corona outbreak i höst, blir nog inte release förrns tidigast hösten 2021, probably 2022 eller senare.

"Nytt"? Corona peakar mer än någonsin. Det här kommer inte gå över på mycket länge.

Medlem

Inväntar recension som vanligt

Medlem

Inte speciellt imponerad av trailern. En massa snabba klipp till musik för att bygga hype och jaga förbokningar.

Kikat på delar av de long play videos som finns. Inte mycket i gameplay som är speciellt revolutionerande eller skiljer detta från andra story drivna korridors shooters med "social hubs" mellan uppdragen. Tex Deus Ex Mankind divided.

Kommer definitivt köpa det då jag gillar Deus Ex, men inte day one. Det kan vänta till rean.

Medlem
Skrivet av Hordaland:

"Nytt"? Corona peakar mer än någonsin. Det här kommer inte gå över på mycket länge.

Ja, det muterar.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Inaktiv
Skrivet av sebrock:

Åh naj! Det kändes väldigt scriptat och hårt story drivet. Eller vad fasen det kanske är det som är grejen... kan inte bestämma mig om jag ser fram emot detta mer eller mindre efter denna video.

Tänkte samma sak.
Kanske inte är rätt spel för mig då men jag tycker ofta "story" bara är i vägen i spel. Gillade hur den berättades i första Deus Ex där man fick meddelanden direktuppspelade i hjärnan samtidigt som man snokade runt i världen o.s.v.
I alla gameplayvideor jag sett är det så fullproppat med saker att jag är rädd för att komplexiteten i hela "simulationen" inte lämnar något utrymme för någon gameplay. Allt ser så styrt ut.
Mitt dröm-cyberpunkspel är typ Deus Ex blandat med Mirror's Edge blandat med Jet Set Radio Future.
Självklart ska jag spela detta oavsett dock, ser fantastiskt ut på alla andra sätt.

Medlem
Skrivet av SamuelSvensson:

BD såg tyvärr riktigt riktigt trist ut, men i övrigt ser det mycket lovande ut.

Jag gillar att de verkligen har arbetat med detta som säkert bara är en del av ett quest och kanske är en del av hur du jobbar med t.ex. bounty hunting.
Men ja, det känns som det är väldigt enkelt för såna här gameplayelement att snabbt bli utjatade. Det här känns ju dock mer intuitivt och "levande" än t.ex. detective mode i batman eller Witcher

En annan sak jag såg var ju också när snubben blir skjuten.
Blir man skjuten i bakhuvudet är jag ganska säker på att merparten av allt blod inte sprutar bakåt utan frammåt.

Kollade SkillUps video nu också. Extremt lättad att de verkar ha jobbat hårt på hur vapen känns.

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Nytt corona outbreak i höst, blir nog inte release förrns tidigast hösten 2021, probably 2022 eller senare.

Företag kommer inte kunna hålla på filmer och spel hur länge som helst, att spel fördröjs är inte bara dåligt för kunder utan även för utvecklarna och förläggarna.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Gnällkuk
Skrivet av Gregerory:

Sett trailern tre ggr nu. Helt matt.
Jag tror att jag skippar att lyssna på de som har spelat 5h nu. Vill suga på den här lagom stora karamellen.

Den är väldigt spoilerfri. Han har under sin spelsession spelat starten med alla tre karaktärerna och beakriver inledande 30min av varje som leder fram till första uppdraget där storyn börjar.

Men jag förstår om du inte vill se ändå


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Ja, det muterar.

Som vanligt med virus, dom muterar hela tiden annars skulle dom dö ut. Mutationerna är oftast så små att dom inte påverkar effekten av t.ex. vaccin eller naturliga antikroppar.

OT: Det ser bra ut! Men det är fortfarande för lite för att jag ska vara helt såld. Det är uppenbart väldigt begränsade delar vi sett och jag vill gärna se eller höra om gameplay närmre release i en icke begränsad version.
Jag kommer lätt att köpa det, men om det är vid release eller senare återstår att se

Medlem

@trickeh2k Kommer nog titta på dem framåt när lusten faller på. Bra att du flaggade att de var rätt spoilerfria.

Medlem

Blev faktiskt pepp på detta spelet nu efter vad man fick se, kommer bli mycke intressant detta. Men kommer inte hänga på låset vid release direkt


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Var jag den enda som blev lite orolig för AI hos fienden? Jag är sjukt hypad på spelet, men jag blir lite störd av scenen där hon för står uppe på containerna och två fiender inte träffar henne fast hon inte alls duckar. Senare sätter hon sig på huk bakom en liten låda, när en kille står på andra sidan lådan och skjuter med något som har högre eldhastighet än en hackspett och hon blir varken skadad eller han söker gå runt lådan och träffa henne, han bara står där, till hon kliver fram och då får hon ett par myggbett medan hon skjuter honom. Jag hoppas verkligen det går att köra svårare och med något smartare fiender.. Säkert kul i alla fall, men utan utmaning blir det aldrig ett toppenspel i mina ögon..


signatur

K9
:.:

12
Skriv svar