Se reprisen - Uppesittarkväll med Cyberpunk 2077 och FZ

Medlem
Skrivet av Freakon:

Inte för den stora majoriteten.

Ja eye of the beholder etc.
Men stora skillnader finns ju fortfarande där, även om de som spelar på konsoler inte ser det.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Så himla skönt att vi fortfarande kan göra sådant här, trots all skit som pågår runt omkring oss!

Håller med


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd

Jag har lärt mig från avtäckandet av när Pokémon kom till Switch - undvik spoilers innan spelsläpp så blir allt mycket roligare att spela igenom!

Trevlig tittande iaf för de som inte orkar vänta ett par månader till! ^_^

Frilansare

Snart så! Ska man ladda med en FragZåne?

Medlem

Sjukt tradigt att jag kommer missa livestream.
Men att åka och bada i denna värme kan vara värt det! Får kolla replay, ha de gött alla!

Frilansare
Skrivet av loerk:

Sjukt tradigt att jag kommer missa livestream.
Men att åka och bada i denna värme kan vara värt det! Får kolla replay, ha de gött alla!

Då kan du tänka dig hur jävla varmt de har det i Night City!
Kram, bada säkert.

My body und fleckt is reado!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

För intresserade finns goodies collection att hämta på gog...

https://www.gog.com/game/cyberpunk_2077_goodies_collection

Medlem

Gillar att de verkar ha fått inspiration från filmen Strange Days.

Medlem

jag är mest imponerad av Kalles skägg!!

En kompis såg trailern och sa: "Deux Ex: Mankind Divided 2" ser ut precis som förra spelet. Vi är inte kompisar längre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Avstängd

Jag hoppas att Braindance inte blir den genomgående gimmicken i spelet utan en av många olika "gimmicks" att välja och vraka från.

Medlem

Det här börjar bli lite galet. Jag är rädd att Cyberpunk 2077 kommer vara fullständigt dissekerat, nedbrutet i minsta nanodetalj 5 månader innan spelet är tillgängligt för oss att faktiskt uppleva själva.

två år har gått sedan E3 avslöjandet och det känns som om det har varit en bisarr blandning av media blitz där vi skall: Förboka! Kolla all fräck MERCH!! KÖP KÖP KÖP, och samtidigt intervju med varenda människa som petat på spelet inom CDPR skall hypa allting till skyarna och ge detaljer om precis allt. Nu har journalister fått spela 5 timmar av spelet!? Återigen 5 månader innan release? Finns det något kvar för mig, konsumenten att uppleva efter denna PR maskin har kört över mig och därefter backat över min redan manglade kropp?

Det känns som detta spel existerar enbart som en enorm PR satsning och höjt ribban så högt för alla förväntningar att kraschlandningen kommer vara brutal. Får mig att bli lite ledsen över hur de hanterar detta inom CDPR. Spelet måste bli en succe för studion, punkt slut. Det finns inga alternativ för dem och därmed får vi lida av "over saturation" och click bait för att konstant påminnas om att vi måste konsumera deras produkt.
Jag är rädd att jag inte kan hålla mig borta från artiklarna, videos, åsikter och spoilers. JAG vill uppleva spelet. Inte uppleva det via media maskinen.

åååhh glömde jag nämna Anime Serien!? Kanske en novel och HBO serie nästa vecka? Kan jag köpa en Keanu Reeves "upplevelse" där han lagar mat hemma hos mig och snackar Cyberpunk?
Glöm inte att du kan köpa Special Special Special versionen för 6000kr! Bara för dig som är Special
Finns det små gröna män på Mars som inte hört talas om Cyberpunk 2077 vid det här laget?

Medlem

ska precis se. Hur donerar man till våra redaktörer? Jag är mycket här. Vill ge nåt tillbaka.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

12
Skriv svar