Digitalt FZ-event - vad skulle du vilja se?

Medlem

Ärligt talat så vill jag nog mest se Jocke, Calle och Gurra bara sitta och dricka öl och äta god mat medans ni pratar om spel, gärna att Gurra råkar spilla nåt på sig också. Allt man behöver. <3

Sen kan man ju såklart växla med lite intervjuver med spelutvecklare och annat..

It's not a lake, it's an ocean

En paneldiskussion om spel och spelbranschen inför next gen samt soffsnack med utvecklare vore kul. En tillbakablick över åren som gått på FZ likaså. Vad har förändrats både här och i spelbranschen?


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av jehuty:

Hade du velat komma till ett FZ event som spelutvecklare om alla frågor hade varit kritiska? Inget spelföretag hade släppt iväg en representant om dom bara hade behövt försvara sig.

Nä det är klart... man får ju inte ställa spelutvecklare mot väggen. Någon kan ju bli kränkt.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Branschen:
Intervjuer/snack med:
-spelutvecklare
-hårdvarutveklare
-mer eller mindre kända person i spelbranschen

Community:
- Shoot the shit med medlemmar i kommentarerna.
- Häng/chill och allmänt snack (med eller utan öl)
- FZ-historia. Prata lite om hur det var, lite hur det är samt hur det kommer bli.
- Berätta vilken eran favoritmedlem är och sen motivera varför det är jag.

Spela:
- Köra lite olika spel eller snabba turneringar mellan de på redaktionen och/eller moderatorerna/ambassadörerna/recensenterna


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Insamling till läkare utan gränser och vid X kr donerade så rakar Calle skägget live igen?

Medlem

Jag skulle gärna vilja höra (och se) Coffestain studios berätta om arbetet kring Satisfactory.


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Insamling till läkare utan gränser och vid X kr donerade så rakar Calle skägget live igen?

..och vid 2xX så börjar Jocke att odla skägg👍

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Hade velat se lite blandat men gärna fått lite ljus på Svenska indiprojekt. Många som finns som man typ alldrig hör talas om

EDIT: Icke svenska indiprojekt skulle självklart jag inte ha något emot heller


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Skägg.
10 Chambers

Kul feedback alla!


signatur
Frilansare
Skrivet av almblad:

Nog för att ni är fagra och titta på, så gav inte den berömda chili streamen så mycket över till fantasin. Men var bra för omständigheterna.

Haha, va? För mycket naket eller?

Medlem

Lan-party multiplayer under olika år. Half-life, Red Alert, Duke Nukem 3d, Colecovision, Atari osv.

Medlem

Jag vill se FZ redaktion spela igenom ett riktigt svårt spel. Varje gång de dör, blir det en shot whiskey.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Downhill-cykling, öl och spel med alla er goa gubbar och gummor... vore episkt

12
Skriv svar