Marvel's Avengers premiärvisar co-op klockan 19:00

Robot
Marvel's Avengers premiärvisar co-op klockan 19:00
NuZ
Testpilot

Nej tack! Ser inte alls bra ut faktiskt. Stela animationer, för mycket härjande osv. Spiderman var faktiskt väldigt bra så smått besviken


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

sjukt b... tack o hej!

Medlem

Var halv-pepp på det här tills nu. Ska inte måla fan på väggen än när det fortfarande är långt kvar till release men kom igen! Olikfärgade robotar är inte det roligaste motstånd ur marveluniversumet jag kan tänka mig och det såg inte direkt följsamt ut när thor slogs och flög. Stängde av 45 minuter in i filmen, hoppas nån informerar mig om det blev bättre efteråt 🙂


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Citat:

We will be adding new heroes, new regions and new stories. All at NO ADDITIONAL COST!

Japp, där tog jag beslutet att: Det blir definitivt köp!


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

@Ellakk: Naej, det blev inte bättre. Slåss mot robotar hela spelet? Combaten såg väl helt okej ut, hade önskat mer fiender och att dom dog snabbare, med svårare bossar. Ser riktigt lame ut, men jag antar även 6åringar ska klara av att spela spelet.

Medlem

Ser lite ut som Anthem fast med superhjältar.

Tror på flopp men blir gärna motbevisad.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Tror inte att det är bra att spela detta överhuvudtaget,billigt som f........n på rea så kan det kanske vara aktuellt.
Och det är bara för att få spela HULKEN för han är min hjälte i marvelfilmerna.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Gameplay förde direkt tankarna till PS2-erans hopplösa licensspel. Såg verkligen inte bra ut.

Skribent

Kalenderbitare. Vilket fantastiskt ord.

Angående trailern så njaaaaa, tveksamt. Hade velat haft lite mer flow i striderna. Inväntar 75 % rean på Steam och tvingar ett par kompisar att köpa det samtidigt så blir det ett spel man lirar en kväll och sedan lägger undan

Medlem

Men vadfasiken har dom gjort? Såg ju bedrövligt ut.

Medlem

Hypen sjönk rejält där :/

Medlem

Får se hur varierade uppdragen är men jag är optimistisk som den Marvel-fan (eng) man är

Medlem

Enda jag ogillar med det är ryktena om att man ska betala extra pengar för att låsa upp olika nya game-modes och liknande.

Skribent
Skrivet av Rydell1986:

Enda jag ogillar med det är ryktena om att man ska betala extra pengar för att låsa upp olika nya game-modes och liknande.

Låter väl inte helt orimligt. Finns bra med mjölkningspotential med DLC med nya hjältar också.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Enda jag ogillar med det är ryktena om att man ska betala extra pengar för att låsa upp olika nya game-modes och liknande.

Kollade du verkligen på streamen, eller är detta bara lösa rykten från 3:e part?

På streamen sa dom nämligen följande:

Citat:

We will be adding new heroes, new regions and new stories. All at NO ADDITIONAL COST!


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

1
Skriv svar