Demo av Tony Hawk's Pro Skater 1/2 – bara för förbokare

Robot
Demo av Tony Hawk's Pro Skater 1/2 – bara för förbokare
Medlem

Try it after you buy it.

Gnällkuk

Seriöst? Förboka för att få en DEMO?

Hissar segel och visslar buttert.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Sånt här får mig alltid att undra vad som är fel med spelet...

Synd att dom inte tror på sitt spel, ser fram emot att nostalgitrippa i THPS.
Får hoppas att det bara är marketing som fått solsting.

Redaktör

Jag tror det är ett sätt att marknadsföra och få fler att förboka. Många vill ha tidig access, och detta blir en bonus för förbokare. Om de bara släpper demon publikt sen tror jag de kommer undan med det.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag tror det är ett sätt att marknadsföra och få fler att förboka. Många vill ha tidig access, och detta blir en bonus för förbokare. Om de bara släpper demon publikt sen tror jag de kommer undan med det.

Då tycker jag att man erbjuder early access och inte en jäkla demo, det känns som att Activision har blandat ihop detta rejält.

Medlem

Spelet kanske är dåligt...då känns detta logiskt för att få in fler förbokningar.

Medlem

Så det är alltså en slags förtäckt Early Access eller BETA?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Så alla som förbokar får en chans att ångra sig innan det är försent?

Kanske de börjas svettas av att både Skater XL och Session snart kommer också. Tanken med THPS remastern var nog också att efter Tokyo OS i augusti så skulle alla bli tokiga i Skateboard och sen köpa THPS remastern. Nu blev det inte så.

Redaktör
Skrivet av Dudinkalv:

Då tycker jag att man erbjuder early access och inte en jäkla demo, det känns som att Activision har blandat ihop detta rejält.

Jo, det är lite udda. Men saker är ju inte skrivna i sten. Men early access är ju tidig tilgång till en ofärdig produkt under utveckling, medan en demo är just en demonstration, ett smakprov. I detta fall en sorts teaser eller bete för att lägga en förbokning.


signatur
Redaktör
Skrivet av conthox:

Så det är alltså en slags förtäckt Early Access eller BETA?

Njae, det är ju mer ofärdiga produkter. Detta lär ju vara ett smakprov av den färdiga produkten, med skillnaden att man måste betala (förboka) för att få tillgång till den.


signatur
Redaktör
Skrivet av Lasrod:

Spelet kanske är dåligt...då känns detta logiskt för att få in fler förbokningar.

Fast då lär ju folk avboka. Man kan lika gärna resonera som att de har gjort ett skitbra spel och gör så här för att locka fler att köpa.


signatur
Gnällkuk
Skrivet av Tomas Helenius:

Fast då lär ju folk avboka. Man kan lika gärna resonera som att de har gjort ett skitbra spel och gör så här för att locka fler att köpa.

Det är Activision, även om de kanske är bra så är det ju ett fulknep till att få folk att förhandsboka som längtar efter att få återuppleva de gamla klassikerna.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skrivet av Tomas Helenius:

Fast då lär ju folk avboka. Man kan lika gärna resonera som att de har gjort ett skitbra spel och gör så här för att locka fler att köpa.

Det var min tanke också. Vart riktigt glad när man annonserade att det kommer ett nytt Skate! Hoppas verkligen på det här spelet och att det håller en underhållen tills Skate 4 släpps!

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Kanske de börjas svettas av att både Skater XL och Session snart kommer också. Tanken med THPS remastern var nog också att efter Tokyo OS i augusti så skulle alla bli tokiga i Skateboard och sen köpa THPS remastern. Nu blev det inte så.

Glöm inte att skate annonserades under EA play. Det borde vara det största hotet med tanke på att releasen av skate var början på slutet för thps.

Geeks Gaming

De är Activision. Dom missar alltid poängen så länge dom tjänar sina miljarder på folk som köper deras återanvända skräp hela tiden .

Skrivet av ecHo!:

Glöm inte att skate annonserades under EA play. Det borde vara det största hotet med tanke på att releasen av skate var början på slutet för thps.

Jo det stämmer bra, men tror inte att det är ett direkt hot just nu eftersom det lär väl inte komma förrän sent 2021.

Medlem

Fanns en tid man kunde ladda ner demos å grejer på Fragzone

Medlem

Fan vad trött jag blir.

Vägrar att accepterar sådana här giriga och direkt korkade beslut, så blir att köpa begagnat efter en tid.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Men... är dom helt slut i huvet?
Jesus fattar dom inte hur demos funkar!?

Påminner mig om Nintendo som inte förstår sig på gratis reklam.

1
Skriv svar