Rayman Redemption är en (inofficiell) Rayman-remake, med plusmeny!

Robot
Rayman Redemption är en (inofficiell) Rayman-remake, med plusmeny!

I väntan på en Michel Ancel-comeback.

#rayman, #rayman-redemption


It's not a lake, it's an ocean

Jättekul med ett nytt Rayman! Men jag skulle helst vilja se en regelrätt uppföljare till Rayman Legends.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Jättekul med ett nytt Rayman! Men jag skulle helst vilja se en regelrätt uppföljare till Rayman Legends.

Funderade på om jag var en filthy casual som verkligen gillar Legends. Har köpt det till både PS4 och en nedlagd handhållen

Medlem
Skrivet av SkogsTrollet:

Funderade på om jag var en filthy casual som verkligen gillar Legends. Har köpt det till både PS4 och en nedlagd handhållen

Älskade Legends, köpte det till Wii U när det kom. När det kommer till regelrätta plattformare så slog det alla SMB Wii, Wii U, Deluxe och vad dem nu hette.

Vore inte helt fel med ett nytt Rayman.

Medlem

Har fina "retro"-minnen från Rayman till Playstation, fick låna det av en kompis o älskade det. De senare spelen var kul och bra de med men inget slår originalet!

Medlem

Har det sagts nått om nå nytt rayman uppföljare eller liknande Origins och Legends ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av SkogsTrollet:

Funderade på om jag var en filthy casual som verkligen gillar Legends. Har köpt det till både PS4 och en nedlagd handhållen

Inte alls. Rayman Legends är ju ett mästerligt plattformsspel som sprudlar av glädje och fantasi. Inte mycket som når det i mina ögon (en ny personlig favorit är Yooka-Laylee and the Impossible Lair, men det är ju delvis ett annat slags plattformsspel). Jag har köpt Legends till fyra format: Wii U, PS Vita, PS4 och Xbox One. Bäst är med pekskärm, det märks att det är utvecklat med en sådan i åtanke. Så det var fantastiskt att spela det på min Vita innan den lade av.

Skrivet av Molotov:

Har det sagts nått om nå nytt rayman uppföljare eller liknande Origins och Legends ?

Jag har inte hört ett ord, tyvärr.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jag lirade rayman när jag var grabb på mitt ps1. Så kul! Jag köpte mig ett ps classic i vintras och dra mig i håret och kalla mig för Jens, va svårt spelet är 20 år senare 😂

Medlem

Skulle vilja ha en 3d rayman älskar hoodlum havoc

Medlem

Rayman är nog det spel jag klarat flest gånger från 32bit eran. Sjukt mysigt spel med riktigt bra musik.
Av de versioner jag spelat så håller jag nog Saturn högst.

1
Skriv svar