Rykte: Suicide Squad blir nästa spel från Batman Arkham-studion Rocksteady

Robot
Rykte: Suicide Squad blir nästa spel från Batman Arkham-studion Rocksteady

Suicide Squad Kill The Justice League kan bli namnet.

#nyhetstips, #rocksteady-studios, #suicide-squad, #wb-games


Medlem

Meh 😑


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Det vore helt fantastiskt om detta är sant. Skönt att de vågar ta sig bort från de självklara och väletablerade karaktärerna som alla redan känner till sedan modersmjölken.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

om de slåss mot ondska då köper jag det, men om det handlar om mayhem och onödigt våld etc, då kommer jag att koppla från. Kan bli coolt, kan bli bra men som sagt, så sätter jag en ribba.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Jag skulle vilja se ett spel från den tecknade Harley Quinn serien. Alla karaktärerna i Gotham är med där på ett eller annat sätt så man kan nog hitta på något roligt. Om ni gillar allt som har med Batman att göra så måste ni se på Harley Quinn serien. Serien är välskriven och GUDOMLIGT bra!

Medlem

Vad menas med "DC Universum för spel"
Räknas tidigare arkham spelen inte som DC Universum utan är en spinoff eller baseras spelen på nån serietidning eller tecknad som man inte hörttalas om?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Vad menas med "DC Universum för spel"
Räknas tidigare arkham spelen inte som DC Universum utan är en spinoff eller baseras spelen på nån serietidning eller tecknad som man inte hörttalas om?

Jag tolkar det som att Arkham-serien var en fristående trilogi och att detta ska bli en slags början på ett nytt projekt. Likt hur Nolans Batman-trilogi är en egen del, och de nyare filmerna Man of Steel, Wonder Woman, Aquaman etc är del av ett och samma universum. Förhoppningsvis innebär det också att de redan nu har en tidslinje för framtiden, vilka karaktärer och berättelser som ska finnas med, istället för att plocka in lite vad som helst under resans gång.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skribent
Skrivet av Molotov:

Vad menas med "DC Universum för spel"
Räknas tidigare arkham spelen inte som DC Universum utan är en spinoff eller baseras spelen på nån serietidning eller tecknad som man inte hörttalas om?

DC verkar ju köra hårt på det här att det är olika universum/Dimensioner. Såg nu att Micheal Keaton tex. är i snack om att skriva på för att spela Batman igen i nya Flashfilmen. Just för att han kommer hoppa mellan olika dimensioner och Burtons Batman är en av de olika, Bale en annan värld och Batfleck är i en tredje. Antar Arkhamserien är i en fjärde....


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johlor:

DC verkar ju köra hårt på det här att det är olika universum/Dimensioner. Såg nu att Micheal Keaton tex. är i snack om att skriva på för att spela Batman igen i nya Flashfilmen. Just för att han kommer hoppa mellan olika dimensioner och Burtons Batman är en av de olika, Bale en annan värld och Batfleck är i en tredje. Antar Arkhamserien är i en fjärde....

Ok då är jag med på noterna


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

nej det vill jag ej

Medlem

Ja det kan jag tänka mig helt klart. RockSteady Studios är riktigt duktiga spelmakare och har full tro på det de gör.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Det var en helt okej film. Men det fanns nåt host host host host mobilspel som var nåt wavebased fps som var ganska ok men det hade tröga kontroller till den snabba actionen på skärmen. Fast vi behöver inte ett större spel även om folk tycker om MiddleEarth samt Rocksteadys Batmanspel

1
Skriv svar