Marvel's Avengers uppgraderas gratis till PS5 och Xbox Series X

Robot
Marvel's Avengers uppgraderas gratis till PS5 och Xbox Series X

Om du äger det på PS4 eller Xbox One, då.

#marvels-avengers, #playstation-5, #xbox-series-x


Medlem

Om du spelar på nya generationen så ska du inte behöva välja på enhanced och framerate. Det ska vara båda! Detta spelet borde de framförallt kunna få snyggare och med högre frames kan jag tycka.

Medlem
Skrivet av PontusT:

Om du spelar på nya generationen så ska du inte behöva välja på enhanced och framerate. Det ska vara båda! Detta spelet borde de framförallt kunna få snyggare och med högre frames kan jag tycka.

Instämmer helt.
Tror dock att xbox series x inte behöver enchanced mod då den är starkare än ps5. Dom kör nog på med full kapacitet.

Medlem
Skrivet av PontusT:

Om du spelar på nya generationen så ska du inte behöva välja på enhanced och framerate. Det ska vara båda! Detta spelet borde de framförallt kunna få snyggare och med högre frames kan jag tycka.

Ja, helt klart. Tänker också att det är skandal att 4k60fps inte är default på alla datorer som kör Windows. Alla datorer som finns i världen borde ju såklart köra det i 4k/60fps. Nu har dom ju sannolikt nerfat PC-versionen, så min PC för 6000 kronor kommer missa många av godbitarna pga det.

Medlem
Skrivet av PontusT:

Om du spelar på nya generationen så ska du inte behöva välja på enhanced och framerate. Det ska vara båda! Detta spelet borde de framförallt kunna få snyggare och med högre frames kan jag tycka.

Ehhhh... Eller också väljer de att göra det ÄNNU snyggare för de grafikkåta än det hade varit med 4k60fps. För oavsett hur bra hårdvara du har så går det kräma ut bättre grafik med lägre fps.
Men visst, de kunde ha nöjt sig med ett 4k60fps läge så hade folk varit nöjda... Istället för att ge mer valmöjlighet vilket verkar uppröra folk.

Medlem
Skrivet av SkogsTrollet:

Ja, helt klart. Tänker också att det är skandal att 4k60fps inte är default på alla datorer som kör Windows. Alla datorer som finns i världen borde ju såklart köra det i 4k/60fps. Nu har dom ju sannolikt nerfat PC-versionen, så min PC för 6000 kronor kommer missa många av godbitarna pga det.

😂

1
Skriv svar