FZ:s officiella ESO-guild på PC!

Medlem

Hej går gärna med i guilden.

userID: Vgard1

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av vgardmontan:

Hej går gärna med i guilden.

userID: Vgard1

Hej.

Jag bjuder in dig ikväll.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Daggge:

spelar lite on and off, men går gärna med i guilden.

userID: qfrost

mycket sent svar, men jag har nu ikväll bjudit in dig till guilden. jag hoppas att du fortfarande spelar.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Med rätt build
Skrivet av AxxT:

Hej där.
Hur är det att spela solo? Går det, eller måste man spela i grupp.
Är det enkelt att hitta grupper om man måste.

Sen undrar jag hur svårt det att komma in i spelet, för en som aldrig har spelet dessa spel.

Med rätt build så kan du solo nästan allt. Oavsett vad folk säger. Du kan köra dungeons helt själv när man vet vad man gör. Finns jätte Mycket fina builds på nätet som kan ge dig en hel build eller ge dig lite tips. Det är lite halvjobbigt i början men jag kom in i det snabbt i alla fall. Jag spelar på xbox så jag kan inte joina denna guild. Just ja! Jag är vampyr också. Perfekt för min magicka jag kör nu.

Medlem

Jag söker in till gillet om plats finnes!

UserID: Baronova


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Baronova:

Jag söker in till gillet om plats finnes!

UserID: Baronova

kul, jag har bjudit in dig.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Testade en månad vid release, men sen hamnade jag i wowträsket igen. Kul med en fz guild, införskaffas snart och börjar kanske bakis-lvla på lördag. Ett par frågor, finns det stöd för handkontroll? Och är det mer eller mindre krav/qualityoflife att köra med addons, och isåfall har ni några rekommendationer?

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Honung:

Testade en månad vid release, men sen hamnade jag i wowträsket igen. Kul med en fz guild, införskaffas snart och börjar kanske bakis-lvla på lördag. Ett par frågor, finns det stöd för handkontroll? Och är det mer eller mindre krav/qualityoflife att köra med addons, och isåfall har ni några rekommendationer?

Hej välkommen tillbaka! JA, det finns stöd för handkontroll, men man måste ladda ner ett program för att det ska funka. Tyvärr så vet jag inte vad det heter då jag inte spelar med min handkontroll.

Det är inget krav att ha addons till detta spelet. Men en minimap är ju alltid trevligt, sedan finns det en hel sjö av addons.. *Kollar på min låååånga addon lista...* LoreBooks är också trevlig om man vill veta vart alla lore böcker är i spelet så dyker dom upp på kartan och på kompassen.

För att ladda ner addons till spelet behöver du: Minion klienten. Den hittar du här: https://minion.mmoui.com/


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

@kristallkrona: Tackar Okej, jag får googla lite så löser det sig nog.

Tack för tips

Mitt userID är Alwrok, och jag tar gärna en guild invit

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Honung:

@kristallkrona: Tackar Okej, jag får googla lite så löser det sig nog.

Tack för tips

Mitt userID är Alwrok, och jag tar gärna en guild invit

Löser en invite ikväll.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Jag har precis börjat, spelar väldigt cassual.
Om jag får joina så är mitt id: gregari

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av gregari:

Jag har precis börjat, spelar väldigt cassual.
Om jag får joina så är mitt id: gregari

Välkommen, du har en invite nästa gång du loggar in.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Går också gärna med i gillet! pelle74

Medlem

Går gärna med om det finns plats.. Började spela nyss så är nybörjare deluxe
Ingamenamn: Vemvet

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av pelle74:

Går också gärna med i gillet! pelle74

Skrivet av Copa:

Går gärna med om det finns plats.. Började spela nyss så är nybörjare deluxe
Ingamenamn: Vemvet

Har bjudit in er båda till Fragzone guilden.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Kunde inte se någon inbjudan. Är det något speciellt jag behöver göra?

Medlem

@pelle74: Tryck Enter för chatten så finns det en liten pratbubbla med siffra på.. Där finns notisen för inbjudan.

Finns säkert fler sätt men så hittade jag den

Medlem

Tja!
Började spela igen för nån månad sen. Jag tar gärna en invite!
Id: conrien

Medlem

Hej!
precis börjat lira ESO går gärna med i guilden

id: Apell

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av jfsn:

Tja!
Började spela igen för nån månad sen. Jag tar gärna en invite!
Id: conrien

Hejsan, varit ute på resande fot i veckan, ser detta nu. Jag lägger till dig imorgon när jag loggar in!

Skrivet av apell92:

Hej!
precis börjat lira ESO går gärna med i guilden

id: Apell

Jag lägger till dig imorgon när jag loggar in.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Fragzone Guilden rekryterar fortfarande folk! Vill du spela med härliga personer så tveka inte att joina oss! Discord finns!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av johcre:

Jag bjuder in dig imorgon! Välkommen!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av johcre:

Ber hemskt om ursäkt. har helt glömt bort. Haft mycket IRL. Men du har nu fått en inbjudan till guilden!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Vi söker fortfarande aktiva spelare som vill vara med och spela ESO! Kom in på Discord och så hjälper vi dig!
https://discord.gg/kVEyzDT


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Välkomna till oss! Nytt kapitel är runt hörnet! Kom och spela med svenska spelare som kan hjälpa dig i ditt äventyr! <3


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Är tillbaka i spelet efter 4 års frånvaro. Tar gärna en invite. @imsogrym är mitt id.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av IMSG:

Är tillbaka i spelet efter 4 års frånvaro. Tar gärna en invite. @imsogrym är mitt id.

Hejsan!

Välkommen tillbaka! Jag bjuder in dig, glöm inte att joina vår Discord också! https://discord.gg/kVEyzDT

/ Kristallkrona, GM för Fragzone


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Tar gärna en invite! Lirat lite till och från och tänkte än en gång ge det en chans! @Hemskeuffe är id.

Medlem

Tjo, jag har precis tagit upp manteln igen och börjat lira ESo igen, hade gärna tagit en invite UserID @Kysing

Skriv svar