Crash Bandicoot 4: It's About Time är på väg till PS4 och Xbox One

Robot
Crash Bandicoot 4: It's About Time är på väg till PS4 och Xbox One

Taiwanesiska åldersmärkare har återigen lyckats läcka ett spel i förtid.

#Crash-bandicoot-4, #Toys-for-bob


Medlem

Fy fan vad oväntat, och roligt!

Medlem

Jag klarade precis hela Crash N. Sane Trilogy denna vecka! Vilken läskig tajming att få veta att att fyran kommer.

Medlem

Wow! Ser fram emot gameplay trailer

Medlem

Så både Crash Bandicoot och Ratchet & Crank har fått en öppning i tidsrummet i sina kommande spel? Tråkig timing.

Medlem

Jag tror dom kommer göra spelet barn anpassat till skillnad från den omänskliga svårigheten det förra spelet hade

Medlem

Nu får jag väl massa pisk men jag hoppas att "Toys for Bob" studion gör ett Crash helt i 3D med öppnare ytor likt Ratchet & Clank eller Super Mario Odyssey.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@CARTMAN: Ett spel helt i 3D hade nog kunnat bli riktigt bra. Har inte spelat några Crash som kom efter Naughty Dog's första 3 på PS1, men om nu Toys for Bob kan lyckas skapa något i närheten av Ratchet eller Mario så hade det varit grymt fint.

Medlem
Skrivet av Keima:

Jag tror dom kommer göra spelet barn anpassat till skillnad från den omänskliga svårigheten det förra spelet hade

Hoppas inte. Älskar att sitta och slita mitt hår i frustration över banor i Crash, särskilt time trials. Spelade spelen som 7-åring själv och tyckte inte att vare sig 2:an eller 3:an var "för" svårt. Är ju en del av charmen att sitta fast på en boss i några minuter. Kan hålla med om att ettan har orimligt svåra banor mot slutet men om man tycker 2an och 3an är för svåra är nog inte Crash Bandicoot ens kopp av te.

Cuphead däremot, där har du äcklig svårighetsgrad (som jag dock älskar)

1
Skriv svar