Dags för extra lång spelhelg med extra mycket sommar

Robot
Dags för extra lång spelhelg med extra mycket sommar

Just idag släpps The Last of Us Part II...

#fz, #spelhelg


Medlem

Första dagen på semestern idag, som började med ett par timmars The Last of Us 2 inatt när det låstes upp vid tolvslaget


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Har precis installerat The Last of Us 2 o startat igång spelet. Så denna helg är tillägnad Ellie o post-apokalypsen. Blir ingen fest eller träff ikväll. Tänkte ta en löprunda senare o även se en skräckfilm. Käka massa glass även.

Fredde::: Angående DLCt The Frozen Wild till Horizon: Zero Dawn så är det riktigt kul o välgjort. Ha så skoj.

Glad midsommar allihopa. 🤘💪☺🍻🍹


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Horizon är underbart, och dess DLC är också väldigt bra.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Precis avslutat far cry 4, nu blir det Dishonored 1 och tänkte göra klart rage 2


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

PoE expansionen Harvest släpps idag också.

Medlem

Det blir såklart annorlunda för mig den här helgen, då blir det hemmafirande med tv-spel istället. Spelar igenom lite gamla spel, varvar mellan Dark Souls 3 och Assassin's Creed Odyssey.

Medlem

699:- känns mycket

Fragtjuv

Det blir Last of us för hela slanten. Kommit några timmar in i spelet och är nöjd än så länge.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Precis startat LOUS II och...WOW...ND har fullständigt löst Uncanny Valley problemet! Otroligt bra animationer, röster, skådespeleri...hemmabion är som gjord för sånna spel. Top notch! 🙂👍

PS Enda nackdelen är att PS4 Pro låter som en "broken" dammsugare i midsommar värmen (28 C i lgh just nu).

Medlem

Ungen har somnat.. lirar Gears 5 på mitt gamla trötta GTX 680 i 2560x1440 (datamaskinen svettas blod och skriker av hård, fysisk smärta). Inväntar TLOU2 som anländer i fysisk form i början på nästa vecka (om inte posten ballar ur)


signatur

Det blir bara mer och mer data...

It's not a lake, it's an ocean

Nej, det här blev ju inte så bra. Jag kommer inte få spelet förrän tidigast på måndag då jag förbokat special och collector's edition på CDON och inte kan hämta ut det i butik. Jag velade om jag skulle köpa det digitalt också bara för att få spela det i dag, men 699 kr kändes lite vulgärt med tanke på att jag redan köpt det två gånger.

Får umgås med min mor för första gången på fyra månader i stället. Spel är inte allt.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ska spela The Last of Us Part II, och spela klart GTA V.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Inaktiv

Jag ska spela färdigt Last of Us (1) på min gamla PS3

Medlem

Har semester så jag har hela veckan på mig att spela igenom TLU2! Förutom det så blir det Saints and Sinners(ett vr spel) & Apex mm. Är väldigt nöjd med TLU2! Jag blev tom lite ledsen i ögat vid ett tillfälle hitintills. Och skrattat ett flertal gånger på grund av dåliga skämt!

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag ska spela färdigt Last of Us (1) på min gamla PS3

Jag ska också ge mig i kast med 1:an, som jag faktiskt inte lirat. Plockade ner det gratis i Remastered på PS Plus (på PS4) för en tid sedan. 😀


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Avstängd
Skrivet av Kesofrallan:

699:- känns mycket

Titta på när någon spelar igenom det.

Medlem

Otroligt bra start på spelet! The feels!

Medlem

Bra lust att köpa en ps4 pch dra hem spelet. Men ack! 27 timmar speltid? Inget för mig. Föör kort. 😆

1
Skriv svar