Här är alla trailers från EA Play 2020

Robot
Här är alla trailers från EA Play 2020

Sport, Tim Burton och Josef Fares.

#Ea-play-2020


Medlem

Skate 4 vann showen och dom hade inte ens något att visa upp. Spelade trean senast igår och satt och drömde om en uppföljare så det var ju jäkligt passande.

Medlem

EA - you are dead to me..

Inaktiv

Man hoppades på något men det var inte mycket att hänga i granen. Star Wars såg ju intressant ut och Fares spel men jag hade gärna sett lite överraskningar, inte sånt man redan visste var på G och nån update på Apex. Det var väldigt futtigt sen var det över.

Medlem

Verkade som att man skiftade huvudfokus till "crossplay" i brist på gameplay. Med tanke på innehållet kändes ett "event" ganska överflödigt, hade varit en massiv flopp om det var detta var det planerade E3-innehållet.

Moderator | Testpilot

Tråkigaste showen hittills på många år med ett otroligt antiklimax. Tur det var så många som hängde på Discord - helt klart höjdpunkten med showen!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Tråkigaste showen hittills på många år med ett otroligt antiklimax. Tur det var så många som hängde på Discord - helt klart höjdpunkten med showen!

Helt klart Hade känts riktigt eländigt att titta på det där ”ensam” och sedan bära på tomheten själv. Helt ofattbart vad lite storspel de hade att visa upp ändå. Hade de bara slängt in nån teaser för ett nytt BF eller dylikt hade det räddat upp väldigt mycket men det här var bara tomt i stora drag. Kul för de som ser fram emot Skate 4 men man fick ju inte ens se en bildruta, bara nån hippie/yuppie(?) som pratade i 30 sekunder.

Skribent
Skrivet av anon_119148:

Helt klart Hade känts riktigt eländigt att titta på det där ”ensam” och sedan bära på tomheten själv. Helt ofattbart vad lite storspel de hade att visa upp ändå. Hade de bara slängt in nån teaser för ett nytt BF eller dylikt hade det räddat upp väldigt mycket men det här var bara tomt i stora drag. Kul för de som ser fram emot Skate 4 men man fick ju inte ens se en bildruta, bara nån hippie/yuppie(?) som pratade i 30 sekunder.

Eller hur, ge oss vad som helst om nästa Battlefield, Dragon Age eller Mass effect. Jag hade verkligen väntat mig mer från EA:s E3-ersättare.

Inaktiv
Skrivet av Jonny Myrén:

Eller hur, ge oss vad som helst om nästa Battlefield, Dragon Age eller Mass effect. Jag hade verkligen väntat mig mer från EA:s E3-ersättare.

Man kan lugnt säga att de titlar du nämner där lyste i sin frånvaro. EA borde själva förstå hur detta uppfattas. Inget ont alls mot spelen som visades, många såg bra ut även om inte alla var något för mig men det räckte helt enkelt inte vilket jag tror är en känsla många delar nu. Till och med Bethesda förstod ju detta när de teasade nästa Elder Scrolls att det räcker att ge oss något ytterst lite från storspelen så är man ändå nöjd.

Äntligen ett nytt Skate :D!!!

Medlem

Inte ett enda spel man ville ha.

Medlem

Snart dags för en ny generation av konsoler. Men peppen är noll. Finns ju knappt några spel

Medlem

Josef Fares nya spel låter som vanligt intressant. Har aldrig blivit besviken av hans spel hittills, så ser verkligen fram emot det. Resten kändes ganska ointressant dock, Skate blir ju såklart en trevlig nostalgi trip iofs.

Gnällkuk

Man vet att man skrapar i botten när man har med ett spel som snart har sex år på nacken i sin show reel (Sims 4).


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Riktigt glad över att dom äntligen gör ett skate 4. Men till min stora besvikelse så verkar det inte bli något nytt fight night än på ett tag.

Medlem

Utvecklas Fifa och NHL främst för gamla konsollerna? Jag tänker på om vi kommer få se något "revolutionerande" nu eller först med 22-serien?

Skribent

Undrar var de där 7 spelen till Switch var som de sa i början skulle visas under showen?

Star Wars såg intressant ut, mest för VR-aspekten, och Fares spel är alltid intressanta. Man får säga vad man vill om honom, men han har passion för spelen och sina projekt.

Resten var ju i princip ingenting....kändes som det mest var snack och utfyllnad. Förväntade mig inte så mycket till denna generation, men de borde ju haft något att visa upp för den som kommer. För mig har verkligen ingenting visats som gör att jag känner att den kommande generationen är intressant. Tror aldrig jag någonsin känt mig så likgiltig över ett generationsbyte som nu.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Men tjejer och grabbar, vad tror vi om rocket arena? Jag tyckte det såg lite kul ut, efter att jag kollat på gameplay. Men har är samtidigt skeptisk.

Skribent
Skrivet av Whisp:

Men tjejer och grabbar, vad tror vi om rocket arena? Jag tyckte det såg lite kul ut, efter att jag kollat på gameplay. Men har är samtidigt skeptisk.

Såg lite småkul ut. Får se hur det faller ut, litar inte på EA...rätt vad det är så är det Rocket Arena lootboxes delux, som totalt sabbar ett annars bra spel.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar