Cyberpunk 2077 försenas från september till november

Robot
Cyberpunk 2077 försenas från september till november

CD Projekt Red har fattat beslutet att skjuta på releasen i ytterligare två månader.

#cd-projekt-red, #cyberpunk-2077


Medlem

jahapp... snart blir det nästa år release...

skärpning för fan

Medlem

Illavarslande.

Medlem

Hellre en färdig produkt än en beta *stares at Bethesda*

Medlem

Neeeeeeeej.
Nenenenenenenej. Ne-ne-ne-ne-ne-nej-nej.
Sjung med mig.

Ne-ne-ne-ne-ne-nej-nej nej nej nej nej nej.
Punkt.

Medlem

”Kända”, vissa av oss minns the witcher :D. En av de mer ofärdiga releaserna, men de fixade det till slut

Medlem

Det här spelet kommer aldrig släppas för CD Project kommer aldrig bli nöjda... Hypen blev övermäktig.

Vad f-n skall man spela nu då? Alla spel är ju dåliga.

Bleurgh.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Tråkigt, men blir väl för det bättre.

Men det finns ett sätt att sluta skjuta upp det, sätt bara inga datum så långt ifrån, utan vänta tills det endast e några dagar kvar.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Hellre ett stadigare spel i november än en buggig röra i september. Även om det såklart känns jäkligt trist, men vafan. Man får bita ihop!

Redaktör
Ponny
Skrivet av loerk:

Illavarslande.

Inte nödvändigtvis. Ett visst Witcher 3 försenades ungefär lika mycket.


signatur

En Bamseponny av folket

Frilansare

Tror att denna senaste försening helt kan tillskrivas corona. Men va fan, var inte så ivriga med datum, oavsett. Nåväl, mer tid att spela klart backloggen...

Medlem

Jag är inte negativ, men.........

Medlem

Tråkigt, men men...

Medlem

Inte så dumt med Cyberpunk 2077 till PS5

Medlem

Nu fick jag plötsligt tid att klara wasteland 3.

Avstängd

2018: "nu kan man spela det från början till slut!"
2020: "nu kan man spela det från början till slut!"

nähä, är det sant.... låt mig gissa, 2021 "NU kan man äntligen spela det från början till slut! vi ska bara fixa de sista buggarna!"

https://nordic.ign.com/xbox-one-gaming-hardware/18193/news/cy...

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem

Bra där CD!
Försena och fixa spelet, önskar flera gjorde just detta!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Testpilot

Segt även om det är skönt att ha något att se fram emot i november.

Har FZ börjat spela ännu?

Medlem

Hade jag inte haft TloU2 imorgon hade jag helt seriöst gjort en backflip, slagit en banan och sen dunkat huvudet i väggen

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Det är lungt. Har redan köpte och ser fram en mysig spelhöst då istället. Nu hinner man plöja genom lite av backlogen. You know you also need to.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bra där CD!
Försena och fixa spelet, önskar flera gjorde just detta!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Inte nödvändigtvis. Ett visst Witcher 3 försenades ungefär lika mycket.

Självklart, men har vi otur så betyder det att något har gått fel och att de har problem med att rätta till det.
Eller så är det en project lead som hela tiden vill ändra sin vision, ända tills spelet blir till skit.

Håller tummarna för att det bara är den mexikanska ölen som spökar.

Avstängd
Skrivet av loerk:

Självklart, men har vi otur så betyder det att något har gått fel

Det enda som "gått fel" är att det kommer en ny generation av konsoler i nov-dec. Självklart vore det väl rätt korkat att inte vara en s.k launch title till dessa.... men det vore ju ärligare av dom att säga att det ligger till just så, men ärlighet är inte deras starka sida.

Medlem

Jättebra i mina ögon. Känns självklart då nya generationens konsoler lanseras just då. Har du satsat allt så bör man maximera försäljningen. Jag hade väntat på PS5 och den oundvikliga uppgraderingen oavsett release-datum.

Nu behöver jag inte känna stress utan köper spelet som releasetitel till PS5.

Last of Us 2, Cyberpunk, Ratchet and Clank, Horizon, Demons souls samt expansion till Spiderman. Bara det räcker för en fet release, men vi har fortfarande mer att vänta. Outriders och Elden Ring, för att nämna några.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Jh
Medlem

Helt ok. Jag vill hellre ha den till nextgen ändå 😉


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Då är frågan kommer stadia version fortfarande komma efter pc/konsol releasen.

Medlem

Jag har hört från säkra källor att spelet försenas på grund av att de försöker implementera en funktion som låter spelaren dejta sitt vapen, det är hett nu för tiden.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Avstängd
Skrivet av Jh:

Helt ok. Jag vill hellre ha den till nextgen ändå 😉

köp PC så har du alltid next gen... för om man tycker det är viktigt är PC enda vettiga valet.

Medlem

Inte för att vara den, men hade det inte varit bättre om de bara sagt "when its done"?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skriv svar