På tal om demos - testa Obsidians Grounded

Robot
På tal om demos - testa Obsidians Grounded

Testa rollspelsmakarnas krympta spelvärld under begränsad tid.

#grounded, #obsidian-entertainment


Medlem

Förväntade mig något genetiskt men var faktiskt positivt överraskad. Kommer spela när fulla kommer. Skön känsla i styrningen.

Moderator | Testpilot
Skrivet av perihelion74:

Förväntade mig något genetiskt men var faktiskt positivt överraskad. Kommer spela när fulla kommer. Skön känsla i styrningen.

Roligaste meningen jag sett på länge!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Ambassadör
Xbox

Det här kommer bli en smyghit, jäklar vad mysigt det var. Inte illa för 12 personer i ett grupprum!

Lite förtydligande dock; Det släpps i Game Preview/Early Access den 28:e juli, alltså inte release.


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers

Läst flera oväntat positiva reaktioner. Det krävs kanske en ordentlig studio för att göra bra survival som inte bara är fälla träd och bygga hus i någon form av early access-limbo.


signatur
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Roligaste meningen jag sett på länge!

Ursäkta jag hade druckit t-röd.......

Ambassadör
Xbox

Dev-vlog!


signatur

Jump in.

Medlem

Jävligt mysig grafik - spelade en 10 minuter. Ville inte avslöja för mycket så jag nöjde mig med 10.

Hoppas det blir kanon i Multiplayer!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Sprang runt på kartan och bara kollade. Hittade en myrstack. Inte kul där nere haha! blev jagad av en drottning?. sen hittade jag till ett spindelbo och dog på typ två attacker.

grafiken är väldigt mysig och snygg! . Känns som detta kan bli riktigt bra.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Gillade det som fan men det var väldigt lätt att bli dödad av alla kryp, speciellt de små rosa som var hur många som helst överallt. Blir att försöka få med frugan o polarna på sen

Medlem

Spelet var riktigt kul och väldigt mysig, blev förvånande att det skulle vara så här bra. Trodde att den skulle vara bra men den slog mina förväntningar.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Just känslan av att vara så liten att du upplever världen på ett helt nytt sätt är makalöst bra gjort. Kan bli något alldeles extra detta!

Medlem

Ej testat demot men tycker att spelet ser bra ut. Kul koncept.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

FM-guru
F.d. Sisyr

Okej, nu blev jag lite sugen. Tankar demot på studs!

Medlem

skall testa!


signatur

//monster

Medlem

Dom kallar det ju mer ett teknik demo. Så undrar hur långt det egentligen är till release?

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Dom kallar det ju mer ett teknik demo. Så undrar hur långt det egentligen är till release?

De planerar att få klart spelet till någon gång under år 2021 enligt Early Access-informationen på steam


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

1
Skriv svar