Quiz – Vad kan du om spelen i yttre rymden?

Robot
Quiz – Vad kan du om spelen i yttre rymden?

I rymden kan ingen höra dig skrika: "Jag fick alla rätt på veckans quiz!"

#fz, #quiz


Medlem

"Du siktar mot stjärnorna men får nöja dig med trädtopparna", vilken flopp

Ambassadör
League of Legends

Officiellt 6 av 10 men jag tryckte fel på en så säger 7/10

Medlem

5/10 Korrekta svar!

"Dåligt."


signatur

I drank what?

Medlem

8 av 10, inte illa alls. Det förväntade jag mig inte

Medlem

8/10, ett av mina bättre resultat XD


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

J*vla skitquiz!

Medlem

9/10, men gissade på 3 frågor. Detta var ganska svårt.

Medlem

3/10 Korrekta svar!

I rymden kan ingen höra dig skrika, men i kommentarsfältet kan alla höra dig skrika: "J*vla skitquiz!"

Har inte spelat något av dem så...


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

FM-guru
F.d. Sisyr

5/10, lite pinsamt. Gick bra första 3-4 frågorna, därefter var det mest ett svart hål.

Medlem

4/10, riktigt uselt av mig!


signatur

Burn in the light.

Medlem

8/10, känner mig nöjd med det.

Medlem

3/10 Korrekta svar!
I rymden kan ingen höra dig skrika, men i kommentarsfältet kan alla höra dig skrika: "J*vla skitquiz!"

::::::::::::: Perkele. Lägsta poängen någonsin tror jag. Crap quiz. ::::::::::::::


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

J*vla skitquiz!

Medlem

Inte en enda fråga om Homeworld.
Skamligt!

Medlem

J*vla skitquiz!

Gnällkuk

J*vla skitquiz! 3/10


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

6 av 10. Och tror inte jag spelat ett enda av spelen

Medlem

6/10. Meh. Jag borde ha grejat ett par frågor till om jag tänkt till lite. Får skylla på värmen. 🌞😎

Medlem

6/10 Korrekta svar!
Du siktar mot stjärnorna, men får nöja dig med trädtopparna.

Meeeeeh...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Det var nog mitt personbästa i dåligt resultat ! 3/10!

1
Skriv svar