Ny Fortnite-säsong är här - och det är ett Skara sommarland med hajar

Robot
Ny Fortnite-säsong är här - och det är ett Skara sommarland med hajar
Inaktiv

Jag:
"Vad mysigt det ser-- ähum.. jag är för gammal för sånt här.."
*Startar Escape from Tarkov*

Medlem

Fortnite är verkligen perfekt, jag har fortfarande inte vågat testa det mer än någon match. Vill inte fasta i flera år är för gammal.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Jag:
"Vad mysigt det ser-- ähum.. jag är för gammal för sånt här.."
*Startar Escape from Tarkov*

Jag laddar ner det i smyg. Men det är vår lilla hemlis.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Najkan:

Fortnite är verkligen perfekt, jag har fortfarande inte vågat testa det mer än någon match. Vill inte fasta i flera år är för gammal.

Jag testade också någon match. Lustigt nog är ”perfekt” långt ifrån det ord jag skulle använda för att beskriva spelet

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Jag testade också någon match. Lustigt nog är ”perfekt” långt ifrån det ord jag skulle använda för att beskriva spelet

Gitgud


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Perfekt fortnite-svar!

Medlem

Dags för alla barn att tjata ihjäl sina föräldrar att få pengar att köpa saker igen med andra ord...

Jobbkollegans tolvårige son ringde säkert 10 gånger igår och tjatade om att "alla hans kompisar har köpt skins" och att han inte kan spela utan att köpa nya saker.

Moderna spel är vidriga i hur de manipulerar barn till att de måste köpa saker hela tiden...

Medlem

Har precis spelat Squad med sonen och dottern i någon timme eller två, har superroligt tillsammans. Lagomt oseriöst spel som uppmanar till lek och kul utan att bara fokusera på att vinna hela tiden. Det blir vad man gör det till

Skribent
Skrivet av Jozo:

Dags för alla barn att tjata ihjäl sina föräldrar att få pengar att köpa saker igen med andra ord...

Jobbkollegans tolvårige son ringde säkert 10 gånger igår och tjatade om att "alla hans kompisar har köpt skins" och att han inte kan spela utan att köpa nya saker.

Moderna spel är vidriga i hur de manipulerar barn till att de måste köpa saker hela tiden...

ja, det som började som ett otyg till mobilspel har smugit sig in i väldigt många PC-spel. Fullt förståeligt dock för det genererar enorma pengar.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Jag:
"Vad mysigt det ser-- ähum.. jag är för gammal för sånt här.."
*Startar Escape from Tarkov*

Känner inte alls igen mig.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar