Klick!? 20 år efter N64-spelet får Pokémon Snap uppföljare till Switch

Robot
Klick!? 20 år efter N64-spelet får Pokémon Snap uppföljare till Switch
Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Ser fram emot detta. Pokémon Snap är ett av mina favoritspel till N64 och har länge velat ha en uppföljare!

Det kändes ju som att Wii U hade varit perfekta plattformen för en uppföljare men det kom ju inget där. Superkul att det kommer ni till Switch!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Grafiskt sett skulle det nästan kunna vara en uppföljare som aldrig släpptes till N64.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Grafiskt sett skulle det nästan kunna vara en uppföljare som aldrig släpptes till N64.

Sluta trolla.

Medlem

Tråkigt att de 21 år senare inte kunde göra det mer öppet än on rails igen. Känns som inget annat än lätta pengar för Nintendos del här.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Dudinkalv:

Tråkigt att de 11 år senare inte kunde göra det mer öppet än on rails igen. Känns som inget annat än lätta pengar för Nintendos del här.

Have gärna sett att det var mer som ett öppet äventyr, men tror många förväntar sig en färgglad On-rail-shooter som originalet.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

@Dudinkalv: 11? Du menar väl ändå 21?

Jag vet att chansen för den är minimal, om ens den skulle existera, men jag håller tummarna för någon form av multiplayer. Hur den nu än skulle vara utformad.

Medlem
Skrivet av Kulneff:

@Dudinkalv: 11? Du menar väl ändå 21?

Jag vet att chansen för den är minimal, om ens den skulle existera, men jag håller tummarna för någon form av multiplayer. Hur den nu än skulle vara utformad.

Typo, fixat

Medlem

Ahmahgawd. Jag var typ tio bast när jag spelade skiten ur det första.

Jag håller med om att grafiken är typiskt Pokémeh men nostalgifaktorn är 10/10. GG, Nintendo.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Inaktiv
Skrivet av Fr0gg0.:

Grafiskt sett skulle det nästan kunna vara en uppföljare som aldrig släpptes till N64.

Skulle gått till Specsavers.

Kontot avslutas

https://mobile.twitter.com/Pokemon/status/1273243074441949184

Väldigt bra Pokémon nyheter som kom igår men är det någon mer som är väldigt nyfiken på vad det kan vara för några Pokémon nyheter som de sparar till den 24 juni?


signatur

ゼルダの城

1
Skriv svar