Klicka hem The Witcher 3 gratis på pc! Kravet? Du måste äga The Witcher 3

Robot
Klicka hem The Witcher 3 gratis på pc! Kravet? Du måste äga The Witcher 3
Medlem

Önskar att fler gjorde detta. Det hade varit jätte bra om man kunde köpa spelet en gång och spela på flera olika plattformar. Jag förstår dock att det är lite komplicerat då alla vill ha en del av kakan.

Medlem
Citat:

den klargör att ägare av The Witcher 3 till Switch (a.k.a. Switcher 3) tyvärr inte kan vänta sig ett gratis ex, då det inte går att koppla GOG Galaxy 2-klienten till Switch.

Gör det inte? Jag har syncat min sparning mellan Switch och PC (GOG 2.0) flera gånger för att spela på båda plattformarna efter behov.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Synd att expansionspasset inte följer med när man redan har det med.

Medlem
Skrivet av Amelek:

Synd att expansionspasset inte följer med när man redan har det med.

Om du köpt bas versionen och sedan köpt till DLC efteråt, så följer det inte med.
Om du köpt GOTY versionen och det inte följer med så verkar det glitcha just nu för Steam användare.
GOG håller på att kolla upp varför det sker just nu skrev de på twitter.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Tack FZ, hade aldrig kikat annars Nu återstår och se om man kommer ha tid att lira detta spel dock, aldrig kört det men äger det på flera plattformar.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Skribent

Smart sätt att få in mer info om sina kunder för att analysera beteenden och köpvanor.

Medlem

Sweet!
Lite synd att jag inte fick med mina sparfiler och expansioner. Hade lite kvar att spela på PS4:an. Men man kan inte få allt här i livet. Tack för tipset!

Medlem

Hur är det ifall man har en piratkopia, räknas det som att man äger spelet? Går det att få spelet gratis på gog


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Say what?! Kan jag synca mina sparfiler mellan plattformar?! Aaw

Medlem

@Kleptoman:

dummaste kommentaren på länge...

har du piratkopia kan du nog pirata det nya med

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Hur är det ifall man har en piratkopia, räknas det som att man äger spelet? Går det att få spelet gratis på gog

Nej, du får din kopia på pirate Bay, haha

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Hur är det ifall man har en piratkopia, räknas det som att man äger spelet? Går det att få spelet gratis på gog

Jajamän, det är bara att maila dem ditt namn och din adress så kommer den på posten. Du kan bifoga ditt IP-nummer också, för säkerhets skull.

Medlem

För konsol-spelare behöver man iaf inte äga spelet,
du måste som minst låna en skiva eller prova på gamepass för att skapa en sparfil.
Gjorde nyss ett konto åt min son som inte själv har licensen utan bara startat spelet.

Medlem

Problemet med GOTY och Steam verkar löst nu, bara att claima igen i Gog Galaxy så får man GOTY versionen också.

Medlem
Skrivet av icecold:

Problemet med GOTY och Steam verkar löst nu, bara att claima igen i Gog Galaxy så får man GOTY versionen också.

Funkade först inte...
Var tvungen att disconnecta sedan reconnecta steam med Galaxy då funkade det.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Najs! Tack för tipset.

1
Skriv svar